5 ani de la expulzarea profesorilor turci: Care este evoluția cazului după condamnarea Republicii Moldova la CtEDO?
|
06/09/2023 |
Securitatea digitală, mai accesibilă pentru apărătorii drepturilor omului și reprezentanții societății civile, cu suportul Uniunii Europene
|
29/08/2023 |
CRJM anunță un concurs pentru angajarea unui/ei consilier/e juridic/e
|
16/08/2023 |
CRJM – anunț repetat: Termeni de referință pentru contractarea unor companii în vederea achiziției serviciilor tipografice
|
10/08/2023 |
Declarație comună: Organizațiile societății civile solicită Parlamentului să asigure transparența procesului de evaluare externă a judecătorilor și procurorilor
|
26/07/2023 |
Training de securitate digitală pentru apărătorii drepturilor omului (ADO) și reprezentanții societății civile
|
26/07/2023 |
Al doilea raport #MoldovaEUCandidateCheck: Ce progrese înregistrăm în realizarea angajamentelor pentru deschiderea negocierilor de aderare la UE?
|
24/07/2023 |
CRJM: Termeni de referință pentru contractarea serviciilor de traducere simultană
|
19/07/2023 |
Opinia profesioniștilor din justiție despre sistemul în care activează: Ce măsuri trebuie întreprinse pentru a spori eficiența și pentru a elimina corupția din sistem?
|
13/07/2023 |
Raport GRECO: Republica Moldova a înregistrat progrese modeste în domeniul luptei și combaterii corupției
|
14/06/2023 |
#MoldovaEUCandidateCheck - First Shadow Report on the implementation of Moldova’s commitments for opening the accession negotiations with the EU
|
14/04/2023 |
#MoldovaEUCandidateCheck - primul Raport Alternativ privind implementarea angajamentelor pentru deschiderea negocierilor de aderare la Uniunea Europeană
|
14/04/2023 |
Organizațiile societății civile constată o situație tensionată în sectorul justiției și vin cu recomandări pentru depășirea crizei (declarație comună)
|
06/04/2023 |
(doc) Ghid privind controlul fiscal al organizațiilor necomerciale sau cum să fii pregătit de interacțiunea cu Fiscul
|
01/03/2023 |
CRJM anunță concurs de selectare a unei/unor agenții în vederea realizării unei campanii de promovare
|
09/02/2023 |
CRJM anunță concurs pentru angajarea unui/unei Specialist/e în Comunicare
|
01/02/2023 |
CRJM anunță extinderea concursului pentru selectarea de servicii de închiriere săli de conferință și cazare în Chișinău și în apropiere
|
03/11/2022 |
CRJM relansează concursul pentru poziția vacantă de Președinte/ă al/a Asociației
|
02/11/2022 |
CRJM organizează un seminar în domeniul CEDO pentru avocați și avocați stagiari
|
26/10/2022 |
Termen extins: CRJM anunță concurs pentru contractarea unei companii sociologice
|
26/10/2022 |
CRJM caută să contracteze servicii IT pe o perioadă de doi ani
|
24/10/2022 |
CRJM anunță concurs pentru contractarea unei companii sociologice
|
10/10/2022 |
Cooperare în vederea acordării garanțiilor legale pentru protecția drepturilor omului în procesul penal
|
30/09/2022 |
CRJM caută să contracteze o companie de audit pentru următorii trei ani
|
26/09/2022 |
Termen extins - CRJM lansează concurs pentru poziția de Președinte/ă al/a Asociației
|
20/09/2022 |
CRJM lansează concurs pentru poziția de Președinte/ă al/a Asociației
|
08/09/2022 |
Centrul de Resurse Juridice lansează concurs pentru servicii de închiriere săli de conferință, cazare și catering în Chișinău și în apropiere
|
17/08/2022 |
Termen extins, 20 iulie - CRJM caută să angajeze consilier/ă juridic/ă pe perioadă nedeterminată
|
18/07/2022 |
Termen extins, 20 iulie - CRJM caută să angajeze consilier/ă juridic/ă pe perioadă nedeterminată
|
18/07/2022 |
Termen extins - CRJM caută să angajeze consilier/ă juridic/ă pe perioadă nedeterminată
|
15/07/2022 |
CRJM: Termen extins pentru depunerea ofertelor de servicii de transport
|
03/06/2022 |
Concurs: Centrul de Resurse Juridice caută un stagiar/stagiară pentru următoarele 6 luni
|
21/03/2022 |
Finanțarea organizațiilor neguvernamentale: Cum creezi o campanie eficientă pentru a aduna bani prin Mecanismul 2%
|
13/01/2022 |
Deadline Extended: Request for Proposal for an International Consultant to conduct the assessment of integrity inspectors’ practice
|
12/01/2022 |
CRJM anunță concurs pentru selectarea unei companii în vederea producerii materialelor de vizibilitate a organizației
|
13/12/2021 |
CRJM anunță concurs de angajare a asistentului/asistentei de comunicare
|
04/10/2021 |
CRJM anunță concurs pentru selectarea unei companii/persoane fizice care să presteze servicii de design și machetare
|
10/09/2021 |
Principalele realizări ale CRJM – 2020
|
04/01/2021 |
Judecători, procurori și avocați apreciază funcționarea justiției, susțin inițiativele de reformare a acesteia și confirmă existența corupției în sistem
|
16/12/2020 |
Un grup de avocați au fost instruiți să apere drepturile jurnaliștilor din Moldova prin programul CRJM privind dreptul mass-media
|
01/12/2020 |
Masă rotundă axată pe Proiectul Regulamentului-cadru cu privire la mecanismul de finanțare nerambursabilă directă a proiectelor organizațiilor societății civile
|
20/11/2020 |
Ce a reușit și ce nu a reușit Procurorul General la un an de la numire în funcție
|
17/11/2020 |
CRJM recomandă consolidarea mecanismului de protecție împotriva discriminării în Republica Moldova
|
06/11/2020 |
Combaterea corupției – între crearea instanței specializate și investigarea eficientă a cauzelor
|
28/10/2020 |
(Video) Cum poate fi asigurată o justiție independentă și integră
|
27/10/2020 |
Alertă publică: opriți atacurile împotriva societății civile din Republica Moldova!
|
23/10/2020 |
CRJM va implementa un proiect dedicat capacitării în domeniul drepturilor digitale
|
19/10/2020 |
Mecanismul de compensare al statului pentru examinarea prea lungă a cauzelor sau neexecutarea hotărârii judecătorești încă șchiopătează
|
15/10/2020 |
Nicio reformă a justiției nu va funcționa fără voință politică – concluzia participanților la Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
29/09/2020 |
Soluții eficiente pentru probleme actuale din justiție și combaterea corupției la Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
29/09/2020 |
CRJM și IPRE organizează Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
18/09/2020 |
Moldova la Curtea Europeană a Drepturilor Omului: peste 600 de violări în 23 de ani
|
11/09/2020 |
Evaluarea extraordinară a actorilor din sectorul justiției – De ce? Cum? În ce condiții?
|
17/08/2020 |
Mecanismul de răspundere disciplinară a judecătorilor trebuie să devină mai simplu și mai eficient
|
10/07/2020 |
Direcțiile prioritare, constrângerile și oportunitățile unei noi Strategii pentru asigurarea independenței și integrității sectorului justiției a Republicii Moldova
|
08/07/2020 |
Infografic: Încrederea în justiția din Republica Moldova
|
24/06/2020 |
Schimbarea practicilor de selecție și promovare a judecătorilor de către CSM este necesară pentru a asigura numiri în funcție bazate pe merit
|
22/06/2020 |
Platforma Națională a Republicii Moldova a Forumului Societății Civile din Parteneriatul Estic cere adoptarea neîntârziată a proiectului Legii cu privire la organizațiile necomerciale în lectură finală
|
03/06/2020 |
Demontăm mituri despre noul proiect de lege cu privire la organizațiile necomerciale
|
01/06/2020 |
2% din impozitul pe venit – 2% de solidaritate față de comunitatea în care trăiești
|
20/05/2020 |
Duble standarde privind libertatea întrunirilor pe timp de stare de urgență
|
12/05/2020 |
Arestul în continuare se aplică des și nemotivat în Republica Moldova
|
23/04/2020 |
Publicarea hotărârilor judecătorești vs protecția datelor cu caracter personal reflectată în trei infografice
|
21/04/2020 |
IPRE contribuie la consolidarea rolului societății civile și a comunității de experți în domeniul justiției cu susținerea Uniunii Europene și a Fundației Soros-Moldova
|
17/04/2020 |
Apel public: Influențarea Curții Constituționale și acceptarea influențării de către judecătorii ei este inadmisibilă
|
13/04/2020 |
Experții IPRE și CRJM au prezentat Opinia privind caracterul proporțional și legalitatea măsurilor întreprinse de Guvern pe perioada stării de urgență
|
31/03/2020 |
Experții IPRE și CRJM recomandă suspendarea concursului pentru numirea celor patru membri ai CSM din rândul profesorilor de drept titulari și propun un mecanism apolitic de preselecție a candidaților
|
11/03/2020 |
Cum să raportezi sumele 2 procente?
|
06/03/2020 |
Reprezentanți ai organizațiilor neguvernamentale din Moldova au învățat cum să implementeze eficient o campanie de informare privind mecanismul 2%
|
04/03/2020 |
Cadrul legal privind activitatea Autorității Naționale de Integritate discutată de experți și diferiți actori ai sistemului de justiție
|
14/02/2020 |
Ghid: Pași de urmat pentru utilizarea mecanismului 2% de către organizațiile necomerciale din Moldova
|
10/02/2020 |
22 de tineri și tinere au învățat cum să promoveze democrația și să fie activi/e civic
|
07/02/2020 |
Moldova – în topul țărilor cu cele mai multe cereri și condamnări la CtEDO
|
03/02/2020 |
Mai mult de jumătate din hotărârile judecătorești sunt depersonalizate defectuos
|
24/01/2020 |
A fost creată Platforma pentru Dezvoltarea și Promovarea Filantropiei în Republica Moldova
|
19/07/2019 |
Radiografia atacurilor asupra organizațiilor neguvernamentale din Republica Moldova în 2018
|
21/03/2019 |
Care e părerea ta despre procesul de asigurare a transparenței în luarea deciziilor?
|
02/10/2018 |
Bilanțul primului an de implementare a mecanismului 2%
|
20/07/2018 |
CRJM a elaborat un set de materiale informative dedicate explicării mecanismului 2% și campaniei de informare 2%
|
23/03/2018 |
Chestionar adresat ONG-urilor despre organizarea și desfășurarea Forumului Organizațiilor Neguvernamentale din Republica Moldova, ediția a IX-a din 27 aprilie 2018
|
19/03/2018 |
CRJM a sintetizat violările constatate de CtEDO în privința Republicii Moldova, din 1997 până în 2017
|
01/03/2018 |
A fost aprobat formularul tipizat cu privire la impozitul pe venit pentru organizațiile necomerciale
|
31/01/2018 |
„Mărturisirea” – un spot social care explică rolul ANI în verificarea averilor demnitarilor
|
30/01/2018 |
În anul 2017 moldovenii au depus mai puține cereri la CtEDO, însă oricum s-au adresat mai des decât europenii
|
26/01/2018 |
Până în prezent nivelul de implementare a Foii de parcurs privind agenda de reforme prioritare a Parlamentului și Guvernului este de 37,25%
|
21/12/2017 |
A fost lansată cea de-a treia ediție a programului național „Acțiune pentru Justiție”
|
19/12/2017 |
Adresare oficială către Ambasade
|
19/10/2017 |
E inadmisibil ca societatea civilă să fie atacată pentru că se opune modificării sistemului electoral
|
19/05/2017 |
Mecanismul 2% are propria pagină web - www.2procente.info
|
20/04/2017 |
Ghid și Infografic pentru persoanele fizice privind redirecționarea a 2% către organizațiile societății civile
|
27/02/2017 |
Promo-LEX: Adoptarea Legii „Big Brother” în actuala variantă va afecta grav dreptul la viața privată și libertatea de exprimare
|
15/02/2017 |
Experții avertizează asupra pericolelor amnistiei fiscale și de capital
|
23/12/2016 |
Societatea civilă dezaprobă felul în care Eduard Harunjen a fost învestit în funcția de procuror general
|
09/12/2016 |
ONU Moldova premiază realizările notabile în domeniul drepturilor omului în 2016
|
09/12/2016 |
Apelul organizaţiilor societății civile referitor la necesitatea asigurării transparenței procesului de verificare a titularilor și candidaților la funcții publice
|
26/05/2016 |
Legea 121 privind asigurarea egalității e pentru toți
|
24/05/2016 |
Declarație cu privire la neadmiterea declarațiilor discriminatorii în cadrul ședințelor Parlamentului Republicii Moldova
|
28/04/2016 |
Poziția organizațiilor societăţii civile privind procedura de desemnare şi selectare a candidaților la funcţia de membru a Comisiei Electorale Centrale
|
13/04/2016 |
Îmbunătățirea situației în domeniul nediscriminării trebuie să înceapă cu îmbunătățirea legislației
|
21/01/2016 |
Apel Public privind Decizia Curții Supreme de Justiție din 30 iunie 2015
|
02/07/2015 |