CJI a lansat o noua editie a revistei analitice bianuale "Mass media in Republica Moldova"



CJI a lansat o noua ediţie a revistei analitice bianuale „Mass media în Republica Moldova”. Revista cuprinde rubricile tradiţionale: „Etică şi profesionalism”, „Litera legii”, „Presa ca afacere”, „Presa regională”, „Experienţă” „Recenzie de carte” şi o serie de subiecte actuale de interes public din domeniul mass-media. Articolele sunt semnate atât de jurnalişti cunoscuţi, cât şi de colegii lor de breaslă mai tineri.
"Moldova în faţa unui deziderat important – asigurarea concurenţei loiale în domeniul publicităţii audiovizuale”, „Labirintul serviciului public de radio şi televiziune”, „Presa scrisă între ciocan şi nicovală”,„Nu ne ţine nimeni în braţe, precum nici nu ne pune nimeni piedici”, „150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică de Sébastien Bohler”, sunt doar câteva din subiectele incluse în revistă.

Ediţia curentă are un tiraj de 500 de exemplare: 250 în română, 150 în rusă şi 100 în engleză. Acestea vor fi distribuite la mass-media din ţară, inclusiv din regiunea nistreană şi UTA Gagauzia, precum şi la misiunile diplomatice, partenerii CJI din Moldova şi din afară. Problemele abordate în revistă va facilita înţelegerea de către jurnalişti şi de toţi cei interesaţi a proceselor ce au loc în mass-media autohtonă şi va contribui la îmbunătăţirea nivelului de respectarea a principiilor şi standardelor profesionale. De asemenea, publicaţia este plasată on-line: pe ijc.md, azi.md, Facebook.

Revista „Mass media în Republica Moldova”, face parte din proiectul „Fortificarea capacităţii mass-media de a reflecta subiectele de interes public”, finanţat de  Delegaţia Uniunii Europene în Republica Moldova, în cadrul Instrumentului European pentru Democraţie şi Drepturile Omului.