Asociația Investitorilor din România angajează manager oficiu
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată manager oficiu cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activitate al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Duce evidența corespondenței, registrelor și proiectelor în cadrul Asociației;
- Gestionează poșta electronică și agenda Președintelui Executiv;
- Participă la elaborarea documentelor, scrisorilor și asigură evidența acestora în cadrul asociației;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri;
- Menținerea oficiului în stare funcțională;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în Științe ale Comunicării, Jurnalism, Economie, Drept sau alte domenii conexe;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, etc.);
- Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat vor constitui un avantaj;
- Experienţă de muncă la un post similar va constitui un avantaj.
Programul de muncă stabilit este de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptamână.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul la adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 05.08.2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Alte anunturi de angajare
- Specialist în comunicare / asistent de proiect în domeniul gestionării deșeurilor
- Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” caută profesor/ profesoară de limba engleză
- Programme Associate (GS6) - OHCHR Moldova
- Local Administrator Specialist
- Laolaltă angajează Coordonator/ Coordonatoare de proiect - Sunt Voluntară!
- Procurement Associate (NPSA-7) - UNDP Moldova/Japanese Project - 13507
- Data base Infrastructure Officer - ACTED
- Investigator-Analyst, Prosecutorial Vetting Secretariat
- Concurs de selectare de consultanți-formatori pentru dezvoltarea capacităților profesioniștilor din sectorul educație în susținerea participării copiilor, inclusiv a copiilor refugiați, la procesele decizionale
- International Rescue Committee (IRC): Консультант по социальной работе