Bright Academy devine o platformă de interacţiune a tinerilor de succes

Bright Academy

Bright Academy

Bright Academy

Bright Academy

În cadrul sesiunii Bright Academy din 10 mai 2014 participanții la proiect au avut ocazia să  descopere secretele succesului de la o specialistă de online marketing care a lucrat pentru compania Google şi Prim-vicepreşedintele unei importante organizaţii de tineret.

Tinerii au avut ocazia să cunoască lucruri noi, mai puţin accesibile publicului larg. Au interacţionat cu două tinere talentate, determinate şi ambiţioase - Cristina Avramov, care a lucrat pentru compania Google Romania în cadrul departamentului LCS (Large Customer Sales) şi Mihaela Spătaru  Prim-vicepreşedinte al organizaţiei TLDM.

În prima fază a evenimentului, Cristina Avramov a surprins participanții cu o prezentare interactivă a experienței sale prin poze şi istorii, selectând momente inedite din călatoriile sale, experienţa academică şi profesională. Prin personalitatea sa energetică, a reuşit sa inspire publicul printr-un set structurat de acţiuni axate pe elemente precum ambiţie, perseverenţă, competiţie, greşeli, schimbare, critică şi curiozitate. O concluzie importantă în prezentarea ei a fost conectată de nenumăratele activităţi de voluntariat care i-au format o bază solidă de capacităţi precum leadership şi comunicare, ca în cele din urma să joace un rol crucial în obţinerea unor job-uri în companii ca Microsoft sau Google.

Urmând motto-ul “If your dreams do not scare you, they are not big enough”, Cristina a prezentat o serie de personalităţi de succes care au reuşit să obţina recunoaştere internaţională indiferent de vârsta precum Ray Kroc, fondatorul McDonalds care pâna la 52 ani comercializa mixere sau Andrea Bocelli, care pâna la 33 de ani era pianist in baruri. Cristina, a subliniat importanţa Regimului Liberalizat de Vize care este direct conectat cu posibilităţile de studii peste hotare în baza unor burse integrale.

Ulterior, Mihaela Spătaru în cadrul workshop-ului Bright Personal Brand a făcut o incursiune interesantă în domeniul branding-ului personal. Mihaela a reuşit să inspire tinerii, să aspire la realizări înalte oferind o serie de instrumente şi practici eficiente de promovare personală. Mai mult de atât, trainerul a dezvăluit elementele fundamentale care duc la dezvoltarea unei reţele personale puternice. Mihaela a prezentat în mod structurat paşii care trebuie urmaţi atunci când urmăreşti lansarea unui site/blog personal.

Cristina Avramov şi-a făcut studiile în Economie și Management la Universitatea Bocconi din Milano. În al treilea an de facultate a avut oportunitatea de a petrece 6 luni de exchange în Thailanda la Universitatea Thammasat din Bangkok. Profitând de ocazie, a călătorit printr-o mare parte a Asiei de Sud-Est printre care se numară țări precum Laos, Malaysia, Vietnam, Cambodia, Hong Kong. Astăzi ea este absolventă a două mastere și anume Msc în International Business la Copenhagen Business School din Danemarca și CEMS Msc în International Management la CBS și RSM Erasmus University din Olanda, ultimul plasându-se printre top 3 mastere din lume după Financial Times.

Important de mentionat e faptul că la toate instituțiile de invățămînt a obținut câte o bursă de studii prin care i-a scutit pe părinți de la taxe educaționale – un lucru demn de apreciat. Pe langă activitatea voluntară în multitudinea de ONG-uri și organizații studențești, ea a reușit să conducă primul grup de ambasadori internaționali în CBS și să reprezinte interesele universității la întâlnirile reprezentanților CEMS din Barcelona, St.Gallen si Praga. Din punct de vedere profesional, a lucrat pentru companii de top precum Microsoft și Google, unde a căpătat o experiență solidă în domenii precum online marketing cu produse Google ca Youtube, Adwords,Google Maps, SEO, International Sales, Project Management si Market Research. Vorbitoare de 4 limbi la nivel fluent, Cristina se definește ca o personalitate optimistă, pasionată de pictură, dans, călătorii și cu siguranță de inovații tehnologice.

Mihaela Spătaru este prim-vicepreședintele unei organizații politice de tineret și anume Tineretul Liberal Democrat din Moldova. Coordonează proiectele și evenimentele organizației, printre care ”Academia Politică”, ”Academia Succesului” şi ”Forumul Tinerilor Aleși Locali”. Și-a făcut studiile în domeniul Relațiilor Publice, specializându-se pe Brandingul de țară și Organizarea Evenimentelor. A studiat la Institutul Robert Schuman din Ungaria și a efectuat mai multe stagii de practică și vizite de studiu, printre care la Departamentul de Stat al SUA. Este trainer în domeniul organizării evenimentelor. A fost una dintre cei care a fondat TLDM în 2008, atunci când atrăgea atenția asupra nerespectării drepturilor și libertăților cetățenești în Republica Moldova și lupta pentru acestea. În cadrul acțiunilor și campaniilor efectuate, militează pentru dreptul la o televiziune echidistantă, dreptul la libera circulație și libertatea de exprimare. Își dorește să trăiască într-o țară în care toți tinerii sunt implicați: politic, societate civilă, şi în instituțiile de învăţământ.

Victor Timotin, un blogger talentat, participant la proiectul Bright Academy şi-a împărtăşit impresiille vizavi de sesiunea de astăzi menţionând că “Mihaela Spătaru a prezentat o serie de practici  de personal branding – foarte utile şi care pot fi implementate imediat şi cu succes. Experienţa internaţională a Cristinei Avramov a fost un element deosebit de interesant.  Cristina m-a intrigat să descopăr şi să utilizez produse Google precum Google Trends, Google Market Finder şi Consumer Barometer”