Ce faci cînd ești nedreptățit de o companie? Taci și înghiți, sau lupți până la capăt?

#KESAFAK

Fiecare dintre noi se confruntă cu situații penibile atunci când mergem la bancă suntem la cafea cu prietenii sau cumpărăm un frigider. Personalul companiilor lasă de dorit în Republica Moldova. Drept dovadă a fost lansată o inițiativă de sensibilizare a opiniei publice ce subliniază problemele cu care se confruntă consumatorul moldovean. Inițiativa KESAFAK a lansat o serie de video-uri care evidențiază un șir de probleme cu care ne ciocnim destul de des.

De câte ori ai mers la magazin și comercianții nu respectă normele de igienă, pun mâinile pe produse fără a utiliza mănuși? La cafenele ești tratat cu indiferență, chelnerii se mișcă încet. De câte ori ai mers la bancă și ai fost întâmpinat cu tradiționalul "Vă ascult!", în loc de "Bună ziua".

Te-ai confruntat cu o situație similară? Împreună vom spune lucrurilor pe nume. Privește video-urile pe Youtube, postează pe Instagram cu hashtag-ul #kesăfak. Distribuie, comentează, postează video-uri pe pagina noastră de Facebook. Dacă vrem să schimbăm situația spre bine e important să arătăm că aceste probleme există și ne confruntăm cu ele aproape zilnic. Tu ce faci când ești nedreptățit? Taci și înghiți sau lupți până la capăt?

Grupul de inițiativă al proiectului #KESAFAK pune sub lumina reflectoarelor cele mai stringente probleme ale consumatorului moldovean în speranța că vom reuși să corectăm starea de fapt. Dacă nu spunem lucrurilor pe nume nu vom fi în stare să evoluăm ca o societate civilizată în care clientul este respectat.

Te așteptăm pe SITEYOUTUBE, FACEBOOK și INSTAGRAM

 KESAFAK