Lansarea campaniei „Implicare prin reciclare”



                                                       COMUNICAT DE PRESĂ
22.03.2023
LANSAREA CAMPANIEI NAȚIONALE
,,IMPLICARE PRIN RECICLARE’’, EDIȚIA 2023

1920x1080

AVI Moldova, în parteneriat cu Kaufland Moldova, anunță desfășurarea ediției a treia a campaniei naționale de conștientizare și educare a societății cu privire la importanța reciclării hârtiei ,,Implicare prin Reciclare’’. Campania își propune să atragă atenția cetățenilor asupra importanței adoptării unui comportament responsabil în raport cu mediul înconjurător și a conjugării eforturilor comune pentru consolidarea culturii sustenabilității în plan local.

Evenimentul central al campaniei îl va constitui Concursul de Desene pentru tineri ,,3R: Reduce. Reuse. Recycle’’, adresat elevilor cu vârsta între 6 și 16 ani. Concursul se va desfășura în două orașe: Chișinău și Bălți, în perioada Martie-Mai 2023.

Copiii sunt încurajați să creeze lucrări de artă inspirate de viziunea lor cu privire la ecologie în anul 2023, la ce înseamnă să fii prieten și aliat conștiincios al mediului în care îți petreci viața, la modul în care își doresc să arate planeta pe care o vor explora în viitor.

Formular aplicare: https://forms.gle/pSkeZq63EciQgMYa9

Concursul se va desfășura în trei etape. Elevii sunt încurajați să aplice cu lucrările lor în perioada 22 Martie-4 Aprilie, după care acestea vor fi evaluate de un juriu profesionist. Cinci lucrări selectate vor fi expuse în cadrul unor expoziții în incinta magazinelor Kaufland din Municipiile Chișinău și Bălți. Atât clienții Kaufland, cât și toți localnicii vor avea posibilitatea să voteze, prin intermediul unui QR code, pentru lucrarea preferată.

Câștigătorul concursului va fi anunțat în luna mai, iar lucrarea clasată pe locul 1 din fiecare oraș va fi imprimată pe un set de caiete produse din hârtie reciclată, care vor fi donate, ulterior, mai multor instituții de învățământ din regiune.

În cadrul ediției precedente a campaniei naționale ,,Implicare prin reciclare’’ au fost antrenați în competiție peste 300 de elevi din orașele Chișinău, Ungheni și Orhei. Peste 2000 de clienți Kaufland și susținători ai tinerilor pictori au votat desenul preferat, iar la finalul campaniei au fost produse 3000 de caiete din hârtie recilată, care au fost donate școlilor din cele 3 orașe.

Organizatorii îndeamnă instituțiile de învățământ, centrele de creație și centrele pentru copii și adolescenți să se alăture promovării acestei inițiative și educării publicului tânăr cu privire la importanța și beneficiile reciclării pentru conservarea mediului înconjurător.

E-mail proiect: evs@avimd.org