O nouă istorie în cadrul campaniei „Cunoaște-mă, Respectă-mă, Susține-mă!”



Am o dizabilitate, dar iubesc viața. Nu mă admira, rcampania logo text jos webespectă-mă!” - este unul din mesajele campaniei „Cunoaște-mă, Respectă-mă, Susține-mă!”, lansată de Keystone Moldova. În cadrul campaniei vă invităm să lecturați istorii povestite de către persoanele cu dizabilități, după metoda storytelling.

Iată istoria de astăzi:

 

Stereotipuri sociale

Anul trecut, într-o sâmbătă, împreună cu prietenii, am decis să mergem la o discotecă. Discoteca avea acces acces la primul etaj, dar la al doilea erau niște scări abrupte și periculoase. Era complicat pentru două persoane să mă ridice, împreună cu scaunul rulant.

Oricum discoteca se făcea la al doilea etaj și am ajuns sus. Stăteam împreună cu prietenul meu Andrei și așteptam să se înceapă discoteca. Nu era aglomerație și era mai simplu de intrat cu scaunul rulant.

El a început să-mi arate diferite trucuri. Lumea se uita la noi. Vedeam cum li se ridică sprâncenele și se uitau atent și lung la noi, de parcă întrebau: Ce mai caută și ăștia aici?

Acolo era și o companie de oameni în stare de ebrietate. Ei au început să ne dea câte doi lei…

Gheorghe

Campania se desfășoară în cadrul proiectului “Media și comunicare pentru o comunitate incluzivă”, implementat de Keystone Moldova, cu susținerea financiară a Fundațiilor pentru o Societate Deschisă / Inițiative în Media și Sănătate și a Fundației Soros-Moldova.