StarNet + AIESEC = Lecţii de Marketing & Advertising!



Luna octombrie este una plină de evenimente pentru reprezentanţiii AIESEC şi partenerii lor. UpGreat Marketing & Advertising, un proiect deosebit al AIESEC Chişinău, şi-a startat sesiunea pentru elevii claselor liceale în luna octombrie. StarNet, partener fidel al AIESEC de mai bine de 3 ani, a participat activ la training-urile şi workshop-urile în domeniile Marketing şi Advertising. Zeci de elevi şi membri AIESEC au avut posibilitatea să afle de la specialiştii companiei cum se planifică şi se lansează o campanie, ce strategii sunt aplicate, cum arată culisele unui departament de marketing, cum sunt filmate spoturile publicitare şi ce însemană comunicarea corporativă social-responsabilă.

UpGreat Marketing & Advertising este la a IX-a ediţie. Proiectul are drept scop iniţierea elevilor din ultimul an de liceu în domeniile de marketing, reclamă, PR pentru a-i familiariza cu modul de lucru în companii. Fiecare participant la proiect trece prin 10 sesiuni de training, iar la finele fiecărei săptămâni elevii au parte de workshopuri, simulări, activităţi de grup, în cadrul cărora pot să experimenteze şi să aplice cunoştinţele acumulate pe parcursul săptămânii. Spre sfârşitul proiectului, elevii vor pregăti planuri de marketing, urmând ca cel mai bun proiect să fie premiat. Astfel, elevii dobândesc cunoştinţe unice, acumulate prin practica proprie şi din experienţa oamenilor de succes şi a companiilor mari din ţară.

La fel, StarNet a participat activ şi în cadrul evenimentului LTS Fall 2013, unde membrii AIESEC au participat la o sesiune de workshopuri cu câteva companii de succes din Moldova şi România. Peste 40 de participanţi din cei 100 au ales atelierele companiei StarNet unde s-a vorbit despre responsabilitatea socială, cele mai valoroase proiecte CSR ale StarNet şi importanţa comunicării eficiente pe partea de filantropie şi sponsorizare pentru o comapanie care se respectă.

"UpGreat şi LTS Fall 2013 sunt oportunităţi deosebite atât pentru tinerii aflaţi la început de carieră, care au posibilitatea să afle de la specialişti cu experienţă care sunt mecanismele marketingului, cât şi pentru angajaţii companiei, care prin susţinerea training-urilor şi workshop-urilor interacţionează cu un public tânăr şi plin de idei de la care pot învăţă foarte multe. Până la urmă, aceste sesiuni scot la lumină nişte proiecte extraordinare, pe care le putem vedea în timp realizate de facto şi cu care ne vom mândri cu siguranţă", Ina Voroşciuc, specialist PR, StarNet.