Minicompania şcolară ,,Like It”



Minicompania şcolară ,,Like It” activează de pe data de 20 februarie 2013. Echipa noastră constituită din 5 persoane este una de nădejde,cunoscundu-ne la alte activiăţi.

Coordanatorul în domeniu-doamna Elena Chelaru ne-a ajutat să facem cunoştinţă cu cerinţele competiţiei şi să aflăm despre experienţa naţională şi internaţională a celorlalte companii,fapt care a contribuit şi la motivarea noastră spre scopurile la care aspirăm, la crearea unei idei mai stabile despre riscurile şi avantajele participării. După mai multe ore de lecţii şi consultaţii despre conceptele economiei şi iniţializarea unui business, am reuşit să colectăm informaţii pe piaţa în care vom produce, să ne punem întrebări importante şi bine definite în ceea ce priveşte oferta , cererea sau mediul înconjurător specific. În urma acestor operaţii am găsit şi dezvoltat ideea propusă pentru crearea unor produse de organizare personală şi a timpului. Planul de afacere a putut fi elaborat cu ajutorul unui training în domeniul dat iniţiat de doamna Chelaru şi condus de specialistul şi businessmanul Vergil Grosu.

Consultarea din partea domnului ne-a permis sa medităm asupra ideei nestabile în legătură cu produsul nostru. Astfel, pe lîngă brăţări cu carneţele, ne-am mai propus sa confecţionăm şi calendare şcolare. Ideile au fost puse în aplicare numai după vînzarea celor 30 de acţiuni a cite 10 lei fiecare în cadrul liceului, dar şi după realizarea unui sondaj pe baza unor exemplare a produselor. La întrunirea cu acţionarii de pe data de 4 martie am avut posibilitatea să le explicăm scopul companiei noastre şi să realizăm un sondaj cu participarea a 30 de persoane. În urma lui s-a stabilit că brăţările cu carneţel şi pix vor fi solicitate aproximativ 42%, iar calendarele cu sărbători deosebite şi tehnici de organizare aproximativ 58%. Îmbunătăţirea produsului se procesează pînă în prezent. De pe 25 martie au început vînzările care nu au decurs prea rapid, produsele noastre fiind neglijate puţin de către cumpărători. De aceea, am hotărît să punem mai mult atenţia pe marketing, creînd imagini şi postere, informînd consumatorii despre beneficiile marfei noastre.

Sperăm şi sîntem siguri că realizările noastre nu se vor opri aici, muncind din greu pentru a obţine rezultatul dorit. 

Articol adaugat de: Ana Ciubotaru