Investește în brandul din tine!



 

brand_you_300Nu doar celebritățile sunt niște branduri. E destul să-ți dorești o carieră de succes și poți să începi investiția în propria ta persoană. Brandul personal este evidențiat de o identitate mega puternică, bazată pe o percepție clară și niște principii care o diferențiază de celelalte identități.

Din ce se compune un brand personal? Din percepțiile și sentimentele celor din jurul tău cu privire a calitățile pe care le posezi, din felul în care îți performezi continuu cariera și din cât consideră ceilalți că valorezi ca și om, profesionist.

Vizibilitatea propriei noastre persoane se observă tot mai mult în era internetului, în care ne aflăm. De aceea, putem vorbi despre un brand personal atunci când: avem conturi pe Twitter, Facebook și/sau LinkedIn, când putem fi găsiți pe google, când numele nostru este corelat cu profesia în rezultatele de pe web și când avem un blog și/sau un site personal.

Trebuie să începi a te diferenția dacă îți dorești ca numele tău să devină puternic, să-ți analizezi oportunitățile și să îți crești mereu punctele tari.

10 trucuri pentru un brand personal de succes:

ü   Alege cu inima, nu doar cu mintea. Brandul tău trebuie să fie viu, întâi de toate;

ü   Definește-ți clar aspirațiile și ambițiile personale. Brandul tău trebuie să fie plin de energie!

ü   Alege-ți prioritățile. Un brand personal trebuie să fe matur.

ü   Caută să ai cât mai multe experiențe. Brandul tău personal trebuie să fie abil!

ü   Învață să -ți faci un leadership personal. Brandul tău are nevoie de susținători.

ü   Fă promisiuni, dar e obligatoriu să te ții de ele. Brandul tău trebuie să aibă parte de încredere!

ü   Menține relațiile puternice de prietenie. Un brand personal trebuie să fie deschis!

ü   Abilitățile de vânzare trebuie să constituie un punct forte!

ü   Învață să pui accent pe design și calitate, decât pe tehnologie. Ai nevoie de un brand atrăgător.

ü   Formează-ți ambasadori. Brandul tău trebuie să aibă răsunet!

 

Despre metodele creării unui brand de success și importanța rețelelor sociale au învățat și participantele proiectului ,,LeaderSHE – Young Women Leaders’ Academy”, duminică, 14 mai, în cadrul Institutului Republican Internațional.

Trainerii:  Elena Scutaru, Absolventă AIESEC și Manager în domeniul Marketing la ,,ProPeople” și Doina Martin, Manager la JTW, au desfășurat un training de excepție, implicând participantele în discuții deosebit de captivante despre cum se creează un brand personal!

usa-embassy-flagReamintim că proiectul LeaderSHE este orientat spre fetele tinere cu vârsta cuprinsă între 16-18 ani, care doresc să participe la schimbarea comunității şi să contribuie la dezvoltarea democraţiei participative în Republica Moldova, iar realizarea lui este posibilă datorită sprijinului financiar al Ambasadei Statelor Unite ale Americii prin Alumni Small Grants Program.