Angajăm Operator Call Centru

Call center

 

 

 

 

Angajăm:

Operator Call Center

Locaţie: Chișinău, str. Industrială 42

Oferim: 

  • Șansa să lucrezi într-o companie internațională.
    • Să faci parte dintr-o echipă tînără și dinamică.
    • Masă, băuturi, transport, asigurare medicală și alte beneficii asigurate;
    • Dezvoltare porfesională cu oportunități de creștere în carieră;
    • Grafic de lucru: luni-vineri de la8:30-17:00 / 10:30 până la 19:00. Sâmbătă/duminică zile libere.
    • Salariu motivant și mediu de lucru plăcut.

    Responsabilitati:
  • Asigură comunicarea cu clienți prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri ieșire, corespondența scrisă e-mail), conform procedurilor în vigoare.
  • Înregistrează solicitările și reclamațiile clienților și le procesează în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice.
  • Verifică și menține gradul de satisfacție a clienților față de serviciile furnizate.
  • Asigură vînzarea produselor către clienți pe mărcile şi ambalajele corespunzătoare, în cantități/stocuri suficiente, în conformitate cu regulile specifice ale Companiei.
  • Dezvoltă clienţii şi zona de responsabilitate ȋn scopul realizării indicatorilor de afacere ai Companiei si al bugetului de vînzări.
  • Acţioneză la telefon, folosindu-şi toate cunoştinţele de vînzare şi negociere dobîndite, pentru a creşte volumul vînzărilor produselor Companiei şi pentru a realiza penetratia cu toată gama de produse disponibile. 
  • Preia, Planifică și înregistrează în sistem comenzile realizate de clienții companiei.

Criterii Eligibilitate:

  • Diplomă de studii superioare.
  • Abilități PC (MS Office).
  • Experiență în calitate de Operator Call Center și/sau Telesales.
  • Abilități de comunicare în limba română și rusă.
  • Abilități de comunicare în limba engleză constituie un avantaj.

Competențe/abilități:

  • Abilități excelente de comunicare și ascultare.
  • Autocontrol, stabilitate emoțională.
  • Orientare către client și rezultat.
  • Capacități de organizare și planificare a activităților.
  • Abilități de identificare și soluționare a problemelor.
  • Abilități de învățare rapidă.
  • Abilități de lucru în echipă.

Daca sunteți interesat(ă) de poziția vizată, Vă rugăm să expediaţi CV-ul la adresa md.job@cchellenic.com   cu indicarea poziției pentru care aplicați. 

Articol adaugat de: Grecu Tatiana