AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea unui laptop, Windows, un rucsac pentru laptop, imprimantă multifuncțională
CAIET DE SARCINI
Privind achiziția 1 laptop, Windows, un rucsac pentru laptop și o imprimantă multifunțională
Proiect: „Dezvoltare prin organizare” finanțat de Biroul din Moldova al Entității Națiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen și Abilitarea Femeilor (UN Women), în baza contractului de grant SG004232MDA din 11. 04. 2023 încheiat cu Un Women Moldova .
1. GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Cerințe referitor la Oferta comercială:
- Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data;
- Perioada de garantie oferita la echipamentul procurat;
- Semnătura şi amprenta ştampilei;
- Va indica prețurile la cota TVA 0% (condiție obligatorie). AO Servicii Sociale Durabile va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.
- Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 5 iulie 2023;
Data limită de depunere a ofertelor: 5 iulie 2023
2. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea:
Lot 1: 1 laptop, windows, un rucsac pentru laptop, mouse fără fir, covoraș pentru mouse
Lot 2: 1 imprimantă multifuncțională
3. SPECIFICAŢII TEHNICE
Lot 1
Nr. |
Tip produs |
Unități |
Specificații |
|
1 |
Laptop (Laptop Asus VivoBook 15) |
1 buc. |
Procesor |
Minimum Intel Core i5 |
Diagonală display (inch) |
15.6 |
|||
Capacitatea memoriei RAM (Gb) |
Minimum 8 |
|||
Capacitate stocare SSD (Gb) |
Minimum 256 |
|||
Wi-Fi |
da |
|||
Tip display |
IPS |
|||
Tip placa video |
Integrată |
|||
2 |
Rucsac pentru laptop |
1 buc. |
Protecție carcasă |
Rezistent la apă și șocuri |
Compatibilitate diagonala laptop (inch) |
Minimum 15,6 |
|||
3 |
Sistem de operare |
1 buc |
Windows |
Windows |
4 |
Mouse fără fir |
1 buc |
Interfață conectare |
Bluetooth/USB |
5 |
Covoraș pentru mouse |
1 buc |
Material |
Textil/cauciuc |
Lot 2
Nr. |
Tip produs |
Unități |
Specificații |
|
1 |
Imprimantă multifuncțională (Multifuncțional Inkjet Epson L5190) |
1 buc. |
Tip dispozitiv |
multifuncțională |
Culoare de imprimare |
Color, alb-negru |
|||
Număr de cartușe |
4 |
|||
Interfață USB |
da |
|||
Funcție de scanare |
da |
|||
Funcție de copiere |
da |
Caracteristicile tehnice și funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale și obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
3.2. Livrare
a) Produsul va fi livrat în condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
c) Documente care însoțesc livrarea: certificat de garanție.
d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.
e) Livrarea produselor achiziționate se va efectua maximum în decurs de 10 din momentul achitării.
3.3. Garanție și service după vânzare
a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
4. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 5 iulie 2023.
Data limită de depunere a ofertelor: 5 iulie 2023
5. MODALITĂŢI DE PLATĂ
- Plata produselor se va efectua în conformitate cu contractul încheiat între Beneficiar și Furnizor, prin transfer bancar.
Prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).
6. PRECIZĂRI FINALE
- ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 069888697, ssdurabile@gmail.com)
- Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Beneficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.