Financial Reporting Manager



Financial Reporting Manager

Suntem în căutarea unui/unei Financial Reporting Manager dedicat și experimentat, care să se alăture echipei Dreamups. 

Rolul implică responsabilitatea integrală asupra proceselor financiare ale organizației, incluzând gestionarea plăților, supravegherea finanțelor, elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare către stakeholderi (donatori) și asigurarea acurateței contabile. Această poziție presupune și o colaborare strânsă cu compania noastră de contabilitate externalizată pentru a garanta conformitatea și eficiența proceselor financiare.

Pe lângă competențele tehnice, căutăm o persoană cu o viziune aliniată la valorile culturale ale Dreamups. Candidatul nostru ideal este o persoană profund motivată de misiunea organizației, cu o pasiune pentru antreprenoriat și inovație, și dornică să contribuie activ la dezvoltarea economică a Republicii Moldova.

Despre Dreamups

Dreamups este un motor de dezvoltare a ecosistemului de startup-uri în Republica Moldova. Ne concentrăm pe crearea de oportunități de educație, accelerare și finanțare, susținând astfel afacerile inovatoare și impactul pozitiv în societate.

Ce Vei Face?

  • Gestionarea Operațiunilor Financiare

Vei fi responsabil/ă de procesarea eficientă a plăților și de gestionarea operațiunilor financiare ale organizației.

  • Raportare Financiară

Vei pregăti rapoarte financiare detaliate, oferind o perspectivă clară asupra stării financiare a organizației.

  • Colaborare Eficientă

Vei lucra îndeaproape cu compania noastră de contabilitate externalizată, asigurându-te de acuratețea și conformitatea operațiunilor financiare. Vei lucra cot la cot cu project managerii proiectelor noastre ca să asigurați o executare eficientă și transparentă a bugetelor.

  • Dezvoltarea Politicilor Financiare

Vei stabili și menține politici financiare care să sprijine eficiența operațională și creșterea organizației.

Competențe Necesare

  • Studii în finanțe, contabilitate sau domenii conexe.
  • Experiență dovedită în managementul financiar, procesarea plăților și raportare financiară.
  • Experiență solidă în contabilitate, aspecte legale și conformitate, inclusiv cunoștințe actualizate despre legislația fiscală și financiară.
  • Abilități analitice puternice și o atenție deosebită la detalii pentru a asigura acuratețea și conformitatea financiară.
  • Abilități de comunicare, cu capacitatea de a interacționa eficient cu diverse echipe și parteneri externi.
  • Abilități de autoorganizare, spirit proactiv de imbunătățire a proceselor curente.
  • Fluență în limba engleză și română.

Ce Oferim?

  • Un salariu competitiv și beneficii atractive.
  • Oportunitatea de a fi parte a revoluției startup-urilor din Moldova.
  • Vei lucra într-un mediu care încurajează spiritul de echipă, inovația și performanța, în biroul echipei Dreamups, coworking-ul iHUB Green.
  • Vei crea conexiuni cu fondatoare/fondatori de startup-uri, mentori și fonduri de investiții locale și internaționale.
  • Vei lucra într-o echipă tânără, energică, preponderent reprezentanți ai generației Z.
  • Vei avea acces la foarte multe oportunități de învățare despre antreprenoriat și inovație.
  • Poziția este Part-Time, din biroul Dreamups.

Cum Aplici?

Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa hello@dreamups.md

Termen Limită: 16 aprilie, înainte de ora 23:59.