Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” angajează manager/ ă de oficiu



Anunturi

 

 

Institutul de Instruire în Dezvoltare MilleniuM angajează (inclusiv cetățeni ucraineni care locuiesc în Chișinău și în împrejurimile orașului) pentru o perioadă de 12 luni, octombrie 2023 - octombrie 2024.

Titlul postului: Manager/ă  de birou

Implicarea: part-time

Locul de muncă: Chișinău

Despre Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM”
Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” (MilleniuM) este un ONG (înființat în 2000) care implementează programe și proiecte în domenii precum dezvoltarea personală, organizațională și comunitară. Misiunea MilleniuM este de a promova educația non-formală de calitate prin încurajarea inițiativei civice și a activității de tineret la nivel local. MilleniuM este văzută în prezent ca organizație de referință la nivel național în ceea ce privește calitatea în educația non-formală și lucrul de tineret în Republica Moldova. În activitatea sa MilleniuM acordă o atenție deosebită activităților cu tinerii, deoarece aceștia reprezintă un potențial nevalorificat cu ajutorul cărora se pot rezolva problemele din societate.

Rezumatul jobului: 

Pe măsură ce invazia rusă asupra Ucrainei continuă, mulți refugiați din Ucraina rămân în Moldova.  Copiii și tinerii strămutați din Ucraina în Moldova s-au confruntat cu o întrerupere a procesului  educațional al lor. În timp ce unii s-au înscris în școlile din Republica Moldova și se confruntă cu  provocările de a naviga într-un sistem educațional diferit de al lor, majoritatea, în special tinerii, vor  urma cursurile online oferite de autoritățile ucrainene. 

În calitate de manager de birou la MilleniuM, și în strânsă coordonare cu Catholic Relief Services  (CRS), veți asista la activitatea de implementare a proiectului care sprijină educația tinerilor ucraineni  afectați de conflict aflați acum în Moldova, împreună cu colegii lor moldoveni. Veți gestiona și  coordona Spațiul de învățare prietenos tinerilor, care oferă un spațiu adecvat pentru ca tinerii  ucraineni să participe la lecțiile lor online. Veți oferi sprijin personalului MilleniuM angajat în  activitatea cu tinerii ucraineni refugiați și moldoveni. 

MilleniuM angajează pentru această poziție pentru 12 luni, dar va lua în considerare și candidații disponibili pentru perioade mai scurte de timp. 

Roluri și responsabilități principale: 

- Supraveghează și gestionează Spațiul de învățare prietenos tinerilor și asigură un mediu sigur și  supravegheat pentru ca tinerii ucraineni să participe la lecțiile online și la activitățile educaționale și de recreere; 

- Oferirea sprijinului în dezvoltarea modulelor educaționale și de recreere, inclusiv identificarea  activităților în conformitate cu principiile și standardele de calitate ale programului CRS; 

- Identificarea problemelor care apar în timpul procesului educațional și recreativ și să le rezolve,  adresându-le supervizorilor, dacă este necesar; 

- Supervizarea relației dintre personalul MilleniuM, profesori, copii și toți partenerii implicați în  proces; 

- Asigurarea unei gestionări eficiente a resurselor;

- Colectarea de informații privind nevoile de capacitare a personalului și nevoile de asistență tehnică  ale partenerilor; 

- Compararea obiectivelor/activităților proiectate cu activitățile desfășurate, care vor conduce la  îmbunătățiri pentru activitățile viitoare; 

- Organizarea întâlnirilor săptămânale cu partenerii, educatorii, profesorii, voluntarii implicați în  activități; 

- Prezentarea rapoartelor în termenii stabiliți; 

- Monitorizarea și raportarea provocărilor și / sau a lacunelor identificate pentru a informa ajustarea  planurilor și a agendei de implementare; 

- Asigurarea vizibilității activităților proiectului; 

- Asigurarea comunicării cu partenerii și respectarea obligațiilor contractuale. 

 

Calificări de bază 

****Notă: dacă nu îndepliniți toate cerințele, vă rugăm să aplicați oricum – este posibil să fiți  exact persoana pe care o căutăm! 

  • De preferință, diplomă de licență în Pedagogie, Psihologie, Sociologie sau Asistență Socială, dar nu  este obligatorie; 
  • Experiență de lucru într-o poziție similară sau de suport în implementarea proiectelor;
  • Experiența în gestionarea persoanelor sau a echipelor constituie un avantaj; 
  • Experiență în monitorizarea proiectelor și colectarea/ prelucrarea datelor este relevantă; 
  • Experiență în utilizarea MS Windows și Office (Excel, Word, Powerpoint). 

Limbi străine necesare: Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea  limbii ucrainene și engleză va constitui un avantaj. 

Cunoștințe, aptitudini și abilități  

- Abilitatea de a lucra cu tinerii și de a asigura un mediu sigur 

- Abilitatea de a rezolva probleme și de a gestiona situațiile de conflict 

- Cunoașterea curriculumului și a sistemului educațional ucrainean și moldovenesc, constituie un avantaj 

- Atenție la detalii, acuratețe și punctualitate în executarea responsabilităților atribuite  

- Identificarea problemelor din cadrul organizației și găsirea de soluții într-un mod profesionist  

- Abilități de observare, ascultare activă și analiză, cu capacitatea de a emite judecăți solide 

- Abilități excelente de comunicare


Candidații/-tele interesați/ -te sunt rugați/-te să expedieze CV-ul la adresa de e-mail info@millenium.md cu titlul: „Manager/ă de birou”.

Pentru detalii adiționale ne puteți contacta la adresa de email info@millenium.md sau la nr. de telefon 068 037 868, Marta (asistentă de proiect).