Angajare asistent financiar/ asistentă financiară



Angajare asistent financiar/ asistentă financiară

Asistentul financiar/asistenta financiară se va alătura echipei Institutului de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” în cadrul proiectului „SKYE Net - Skills and Knowledge for Youth Empowerment Network” finanțat în cadrul programului EU4Youth, LOT 2 Youth Employment and Entrepreneurship.

Proiectul „KYE Net - Skills and Knowledge for Youth Empowerment Network” are scopul de a îmbunătăți abilitățile antreprenoriale și de gestionare a carierei, precum și crearea oportunităților de creare a afacerilor sociale pentru tinerii din Armenia, Georgia și Moldova în domeniile economiilor verzi și digitale, prin legături profesionale intra-regionale consolidate.

Proiectul finanțat de Uniunea Europeană a demarat pe 1 iulie 2023 și va fi implementat pe o perioadă de 24 de luni.

Sarcini și responsabilități:

- Participarea la procesul de efectuare a plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/ organizații beneficiare de granturi

- Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al organizației și prelucrarea datelor contabile

- Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de grant sau de prestări servicii

- Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.

- Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor implementate de organizațiile beneficiare de granturi, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare

- Asigurarea comunicării primare cu organizațiile beneficiare de granturi

- Asigurarea corectitudinii documentației financiare și a rapoartelor financiare primite de la organizații și verificate în cadrul proiectului

- Asigurarea stocării datelor colectate în format electronic utilizând 1C: Contabilitate și a integrității dosarelor fizice.

Cerințe față de candidați:

- Studii universitare finalizate (licență) în unul din domeniile: contabilitate, finanțe, economie și domenii conexe

- Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet)

- Experiență de lucru în 1C: Contabilitate, va fi considerată un avantaj

- Cunoașterea bună a limbii române și limbii ruse, cunoașterea limbii engleze este un avantaj

- Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate

- Abilități de comunicare interpersonală

- Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic

- Capacități de lucru cu respectarea termenelor-limite

- Abilități de lucru independent și în echipă

- Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă.

Procedura de depunere a dosarelor de participare

Dosarul de participare trebuie să conțină:

1) Curriculum Vitae, cu indicarea a două persoane de referință

2) Scrisoare de intenție, în care să explicați motivul care v-a determinat să participați la acest concurs, care sunt competențele, experiența și așteptările Dumneavoastră. Indicați în scrisoarea de intenție și așteptările Dumneavoastră salariale.

La dosarul de participare puteți anexa și alte documente în susținerea candidaturii Dumneavoastră, de exemplu diplome, certificate, scrisori de recomandare.

MilleniuM își rezervă dreptul să solicite suplimentar alte documente cu privire la activitatea de muncă anterioară.

Etapele concursului:

1) Preselecția. La această etapă, dosarele vor fi analizate în baza criteriilor de: calificare profesională, experiență de muncă, abilități și corespunderea cu cerințele de mai sus.

2) Interviul. În dependență de rezultatele etapei anterioare, comisia de concurs va invita pentru interviu candidații pre-selectați.

3) Evaluarea finală. În urma evaluării prestației candidaților la etapele anterioare, va fi selectat un singur candidat pentru postul de Asistent financiar/ asistentă financiară.

Data limită de depunere a dosarului este 16 iulie 2023.

Expediați dosarele de participare prin e-mail: info@millenium.md și cirhana@gmail.com

Indicați în linia de subiect „CONCURS. Asistent financiar/ asistentă financiară.

În lipsa unei confirmări de recepționare, MilleniuM nu poartă răspundere pentru dosarele care nu au fost recepționate.

Vor fi evaluate doar dosarele complete depuse până la expirarea termenului limită.

MilleniuM își rezervă dreptul să prelungească termenul-limită de depunere a dosarelor de participare, să relanseze concursul sau să-l anuleze.

Politica de personal a MilleniuM este de a nu discrimina nici o persoană pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, religie sau credință, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.