Angajare de Coordonator/oare de program pentru Dezvoltare organizațională și managementul resurselor umane



Angajare de Coordonator/oare de program pentru Dezvoltare organizațională și managementul resurselor umane

Centrul de Informații GENDERDOC-M anunță concursul de angajare pentru funcția de Coordonator/oare de program pentru Dezvoltare Organizațională și Managementul Resurselor Umane.

Centrul de Informații GENDERDOC-M este o organizație obștească non-guvernamentală din Republica Moldova, care lucrează pentru protecția și promovarea drepturilor persoanelor LGBT (lesbiene, gay, bisexuali și persoane transgen).

Misiunea Organizației Crearea unui mediu legislativ, juridic și social în societate  pentru persoane de diferite orientări sexuale, identități de gen, expresii de gen și caracteristici sexuale prin dezvoltarea comunității LGBT + prin informare, abilitare, furnizare de servicii și abilitare organizațională.

Programul strategic al organizaţiei:

  • Programul de consolidare a capacităţii organizaţionale
  • Programul de lobby şi advocacy pentru drepturile LGBT
  • Programul de dezvoltare a comunităţii LGBT
  • Programul de Sănătate LGBT

Sarcinile și responsabilitățile:

  • Organizează ședințe săptămânale (sau după necesitate) cu angajații Centrului pentru a monitoriza activitățile proiectului, planificarea muncii etc.
  • Conduce activitatea de planificare și este direct implicat/ă în elaborarea planului strategic al organizației (cel puțin o dată la trei ani) și a altor documente strategice.
  • Împreună cu comisia desemnată, participă la angajarea personalului organizației în baza unui concurs deschis.
  • Atribuie salarii și bonusuri, în conformitate cu politica salarială.
  • Coordonează dezvoltarea politicilor interne și monitorizează implementarea acestora.
  • Împreună cu coordonatorii programului elaborează propuneri de proiecte pentru dezvoltarea organizației.
  • Întocmește contracte și acte de prestare a serviciilor, tabele de evidență a orelor de lucru pe proiecte.
  • Elaborează proiecte de ordine.
  • Participă la întrunirile Senatului organizației și informează Senatul despre activitățile organizației.
  • Elaborează toată documentația internă și regulile de comunicare în interiorul organizației (inclusiv formulare pentru rapoartele de progres săptămânale și lunare, planul de lucru etc.).
  • Întocmește raportul anual privind activitățile organizației pe baza informațiilor furnizate de coordonatorii programelor.
  • Întocmește un raport anual asupra programului pentru Dezvoltare organizațională și managementul resurselor umane.
  • Gestionează pe deplin resursele umane ale organizației, inclusiv prin:
  • activități de dezvoltare profesională a angajatilor,
  • asigurarea condițiilor de munca și a unui mediu de lucru sigur și sănătos,
  • soluționarea conflictelor din cadrul organizației,
  • dezvoltarea responsabilităților funcționale,
  • introducerea noilor funcții în organizație,
  • elaborarea altor reguli și reglementări legate de implementarea de către angajați a sarcinilor lor de muncă,
  • întocmirea și menținerea documentației cu privire la resursele umane ale organizației,
  • organizarea anuală a evaluării și autoevaluării performanței angajaților.

 Competențe și calificări necesare:

  • Cunoașterea limbilor română și engleză. Înțelegerea limbii ruse;
  • Experiență în domeniul Resurse Umane;
  • Experiență în domeniul managementul proiectelor;
  • Abilități de interacțiune și comunicare;
  • Abilități de a lucra independent și în echipă;
  • Responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
  • Abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Office). 
  • Capacitatea și dorința de învățare rapidă

Oferim:

  • Program de lucru full time
  • Loc de muncă în oficiu, situat în sectorul Telecentru, mun, Chișinău;
  • Un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
  • Activități de teambuilding și well-being.
  • Salariu între 18 000 și 23 000 MDL net

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul (de maxim două pagini)
  • Scrisoare de motivație (de maxim o pagină).
  • Numele și datele de contact a două persoane pentru recomandare

Dacă te regăsești în cele menționate mai sus transmite dosarul de aplicare până pe 15/05/2023, ora 18:00 pe adresa info@gdm.md cu titlul „Manager resurse umane”

Doar candidații/ele preselectați/te vor fi contactați/te. Datele personale vor fi procesate de GENDERDOC-M doar pentru scopuri de angajare.

NB: Procesul de selectare se va desfășura fără a discrimina candidații pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, gen, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

Центр информации ГЕНДЕРДОК-М – это неправительственная общественная организация в Республики Молдова, которая занимается защитой и продвижением прав ЛГБТ (лесбиянок, геев, бисексуальных и трансгендерных людей).

Миссия Организации:  Создание законодательной, правовой и социальной среды в обществе для людей различной сексуальной ориентации, гендерной идентичности, гендерного самовыражения и сексуальных характеристик путем развития сообщества ЛГБТ+ посредством информации, расширения прав и возможностей, предоставления услуг и организационного расширения прав и возможностей.

Стратегические программы организации:

  • Программа укрепления организационного потенциала
  • Программа лоббирования и защиты прав ЛГБТ.
  • Программа развития ЛГБТ-сообщества
  • Программа здоровья ЛГБТ людей

Обязанности и ответственность:

  • Организовывать еженедельные (или по мере необходимости) встречи с персоналом Центра для мониторинга проектной деятельности, планирования работы и т.д.
  • Руководить деятельностью по планированию и принимает непосредственное участие в разработке стратегического плана организации (не реже одного раза в три года) и других стратегических документов.
  • Вместе с назначенным комитетом участвовать в найме персонала организации на основе открытого конкурса.
  • Назначать заработную плату и премии в соответствии с политикой заработной платы.
  • Координировать разработку внутренних политик и контролирует их выполнение.
  • Вместе с координаторами программ разрабатывать проектные предложения по развитию организации.
  • Оформлять договоры и документы на оказание услуг, таблицы учета рабочего времени по проектам.
  • Разрабатывать проектные заявки.
  • Участвовать в заседаниях Сената организации и информировать Сенат о деятельности организации.
  • Разрабатывать всю внутреннюю документацию и правила коммуникации внутри организации (включая формы еженедельных и ежемесячных отчетов о проделанной работе, план работы и т.д.).
  • Готовить годовой отчет о деятельности организации на основании информации, предоставленной координаторами программы.
  • Готовить годовой отчет по программе организационного развития и управления человеческими ресурсами.
  • Полностью управлять человеческими ресурсами организации, в том числе:
  • мероприятия по повышению квалификации сотрудников,
  • обеспечение условий труда и безопасной и здоровой рабочей среды,
  • разрешение конфликтов внутри организации,
  • разработка функциональных обязанностей,
  • введение новых функций в организации,
  • разработка иных норм и правил, связанных с выполнением работниками своих трудовых задач,
  • составление и ведение документации по кадровым ресурсам организации,
  • ежегодная организация оценки деятельности и самооценки сотрудников.

  Требуемые навыки и квалификация:

  • Знание английского языка
  • Опыт работы в области управления персоналом;
  • Опыт управления проектами;
  • Взаимодействие и коммуникативные навыки;
  • Способность работать самостоятельно и в команде;
  • Ответственность, справедливость и пунктуальность;
  • Знание и опыт работы с компьютером (MS Office).
  • Способность и желание быстро учиться

Мы предлагаем:

  • График работы полный рабочий день
  • Рабочее место в офисе, расположенном в секторе Телецентр, муниципий Кишинев;
  • Дружелюбная рабочая среда с многопрофильной командой;
  • Тимбилдинг и деятельность по благополучию.
  • Заработная плата от 18 000 до 23 000 леев нетто

Файл приложения должен содержать:

  • Резюме (максимум две страницы)
  • Мотивационное письмо (максимум одна страница).
  • Имена и контактные данные двух рефералов

Если вы оказались в вышеперечисленном, отправьте файл заявки до 15.05.2023, 18:00 на адрес info@gdm.md с пометкой «Менеджер по персоналу»

Только отобранные кандидаты будут приглашены на интервью. Персональные данные будут обрабатываться ГЕНДЕРДОК-М только в целях трудоустройства.

NB: Процесс отбора будет осуществляться без дискриминации кандидатов по признаку национальности, расы, этнической принадлежности, пола, возраста, инвалидности, сексуальной ориентации, социального статуса или любых других критериев.

Articol adaugat de: Anastasiia Danilova