Termen extins: Complexul Phoenix angajează expert in PR și comunicare



Termen extins: Complexul Phoenix angajează expert in PR și comunicare

Complexul Phoenix angajează expert in PR și comunicare

Cine suntem noi: 

AO Moldova Aid prin Complexul Phoenix din or. Rișcani, oferă servicii sociale de calitate înaltă pentru copii și tinerii cu nevoi speciale. Servicii rezidențiale pentru vârstnici. Un model unic pentru RM prin aspectul inovativ, facilități și echipament modern, servicii profesionale 

Ce persoană căutăm: 

In cadrul Proiectului ”Dezvoltarea de Capacități ca urmare a efectelor pandemiei” din cadrul proiectului regional „COVID-19: Reziliența și Durabilitatea Societății Civile”  implementat de către IREX Europe (activând sub marca ERIM) și finanțat de către Uniunea Europeană, Complexul Phoenix din or. Rișcani, caută  un/o consultant/consultantă în comunicare cu experiență de lucru cu Asociații Obștești din Republica Moldova, dar nu numai.

Consultantul/Consultanta va avea abilități de a defini direcția în care ar trebui să se îndrepte Asociația Moldova Aid și să contribuie la alinierea departamentelor în linie pentru atingerea scopului principal al Asociației Obștești Moldova Aid și anume a Complexului Phoenix. 

Este esențial să existe o colaborare și o aliniere între toate departamentele Asociației care sunt conștiente de această strategie, scopurile și munca comună pentru a o atinge.

Tipul de contract: Contract de prestare servicii

Perioada de contractare: Martie – August 2023

Termen limită pentru aplicare: 28 Martie, 2023

 Sarcini de bază:

  • Consultantul/Consultanta în comunicare va evalua nevoilor de comunicare și publicitate care sunt necesare pentru Asociație. Pentru a vă putea desfășura activitatea cu succes, trebuie să cunoașteți piața pe care o vizați, clientela, serviciile și produsele companiei în sine și concurența;
  • Consultantul/Consultanta în comunicare va fi responsabil/ă de dezvoltarea de strategiei de comunicare care să fie în concordanță cu obiectivele propuse de asociație;
  • Consultantul/Consultanta în comunicare va elabora planul de comunicare și promovare a Asociației;
  • Consultantul/Consultanta în comunicare impreună cu echipa Asociației va elabora materialele de promovare și comunicare;
  • Consultantul/Consultanta în comunicare va contribui la elaborarea planului de vizibilitate pe rețelele de socializare dar și in comunitate;
  • Consultantul/Consultanta în comunicare va instrui echipa Asociației in implementarea strategiei și planului de comunicare și promovare;

Profil și calificări necesare:

  • Cel puțin 2 ani de experiență profesională în domeniile relevante sarcinilor funcției;
  • Studii superioare de licenţă în domeniile: jurnalism, științe ale comunicării;
  • Abilități de utilizare a computerului: Word, Excel, Internet, PowerPoint, poșta electronica.
  • Experiență in dezvoltarea, scrierea și distribuirea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, fluturași, corespondență sau buletine informative
  • Experiență in promovarea produselor sau serviciilor prin utilizarea platformelor de social media precum Facebook, Twitter și Instagram
  • Înțelegerea obiectivelor Complexului Phoenix pentru a dezvolta o strategie de comunicare eficientă
  • Abilități de dezvoltare elaborare a planurilor de comunicare care sprijină obiectivele de asociațiilor obștești, inclusiv relațiile cu mass-media, conducerea, comunicarea cu angajații și managementul crizelor
  • Experiența in scrierea și editarea conținutui de înaltă calitate pentru o varietate de canale, inclusiv site-uri web, rețele de socializare, e-mail și materiale de imprimare
  • Disponibilitatea de deplasare la Complexul Phoenix din or. Rișcani
  • Experiență in formarea și mentorarea personalului cu privire la importanța comunicării și puterea mesajului

Competențe și Abilități:

  • Cunoașterea limbii române și rusă
  • Responsabilitate
  • Abilități de lucru in echipă și individual
  • Abilități excelente de interacțiune și comunicare
  • Integritate și discreție profesională
  • Dosarul consultantului/consultantei va include: 

Curriculum vitae (CV) (în limba română); 
O scrisoare de motivare și dovezi ale serviciilor de consultanță similară prestată anterior;
Oferta financiară (preț per zi/consultanță, in MDL, cu toate taxele incluse)

Criterii de selectare: 
Expertiza, cunoștințe și experiența in domeniul necesar  - 25
Experiența in formularea planurilor de comunicare, monitorizarea și evaluarea - 25
Cunoașterea contextului de funcționare a sectorului asociativ și experiența de lucru cu sectorul asociativ - 20
Studii in domeniul relevant (management, comunicare, jurnalism, mass-media etc.) - 10
Oferta financiară - 20
Total: 100
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa electronică: ana@mad-aid.org.uk, până pe data de 28 Martie 2023.  

Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare: Ana Ciolan, email: ana@mad-aid.org.uk, mobil: 068020808  

Vor fi evaluate doar dosarele complete. Evaluarea dosarelor primite se va face în 2 etape, cu respectarea principiilor confidențialității și a egalității de șanse. La prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaţilor cu cerinţele stipulate mai sus; cea de-a doua etapă va consta în intervievarea persoanelor pre-selectate. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

 

Articol adaugat de: Ana Ciolan
Alte articole de la acest autor: