BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal responsabil de dezvoltarea procesului de raportare către BNM
Scopul și atribuțiile direcției:
- Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Obiectivele postului:
- Participarea la procesul de elaborarea și actualizare a formularelor de raportare în baza modelului de date, crearea regulilor de validare și rapoartelor de ieșire, acordarea suportului necesar utilizatorilor.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul statistic/tehnologiilor informaționale/finanțe/economic cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare; În cazul unui calificativ mai mic de nota 8, condiția se consideră a fi întrunită dacă candidatul are o experiență în domeniul solicitat de minim 3 ani. Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obținute în țara și/sau instituțiile de învățământ respective;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Word și MS Excel;
- Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul statisticii/financiar bancar/ tehnologiilor informaționale;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române - fluent și engleze – citire și înțelegere, în special nivel tehnic (manuale utilizator, standarde, ghiduri, instrucțiuni);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
- Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
Principalele atribuții:
- Participarea la implementarea/ajustarea formularelor de raportare, în baza actelor normative ale BNM;
- Elaborarea machetelor și fișierelor tehnice, formulelor de validarea, testarea și validarea taxonomiilor și formulelor de validare
- Conlucrarea cu subdiviziunile BNM în procesul de elaborarea a rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor de raportare;
- Asigurarea diseminării periodice pe pagina WEB BNM a datelor din cadrul aplicațiilor de raportare, în conformitate cu solicitările subdiviziunilor BNM;
- Asigurarea actualizării în cadrul sistemelor informaționale de Raportare a nomenclatoarelor și datelor de referință utilizate de aplicații;
- Acordarea suportului necesar utilizatorilor interni, aferent utilizării aplicațiilor de raportare;
- Acordarea suportului necesar utilizatorilor entităților raportoare în procesul de raportare către BNM.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
- Mediu de muncă modern și prietenos
- Flexibilitate în programul de muncă
- Pachet salarial competitiv
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 22 martie 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Recomandăm insistent să consultați bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea nr. 548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei (http://bnm.md/ro/content/lege-cu-privire-la-banca-nationala-moldovei-nr-548-xiii-din-21071995);
- Instrucțiunea privind modul de prezentare a rapoartelor în formă electronică la Banca Națională a Moldovei, aprobată prin HCE al BNM nr. 245 din 26.09.2019, în vigoare 25.11.2019 (http://www.bnm.md/ro/content/instructiunea-privind-modul-de-prezentare-rapoartelor-forma-electronica-la-banca-nationala).
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- People in Need is hiring a Project Manager, Relief and Development Department /Civil Society and Good Governance
- Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER este în căutarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time)
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Программа «Мое сообщество» — объявление о вакансии Консультанта/Специалиста по e- ОМПУ (платформа e-APL) – в Агентстве электронного управления для оказания поддержки в пилотировании и организации внедрения цифровых услуг
- Helvetas angajează Coordonator asistență externă și managementul proiectelor
- Chief Executive Officer
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- Tender no. 83462787 for contracting of a short-term expert to provide legal advisory services on human resources management and civil service
- Solidarity Fund PL în Moldova angajează - Specialist/ă Comunicare și PR
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern