IP ONIPM anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte cu responsabilități administrative
Instituția Publică „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în domeniul Mediului” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte cu responsabilități administrative
1. Responsabilități generale ale funcției:
Asigură activitatea administrativă a Fondului Național de Mediu (FNM)
Organizează fluxul de documente din cadrul FNM
Executarea sarcinilor curente
2. Specialistul principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte îndeplinește următoarele sarcini:
Înregistrează și ține evidența documentației parvenite în adresa FNM
Elaborează și argumentează rapoarte cu privire la activitatea FNM-ului
Elaborează și raportează rezultatele cu privire la activitatea FNM-ului
Înregistrează cererile de plată aferente mijloacelor FNM, completează cu anexe acestea și monitorizează executarea lor
Asigură comunicare eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM
Organizează evidența, înregistrarea, examinarea, efectuarea controlului asupra păstrării și executării în termen a petițiilor;
Asigură comunicarea eficientă între conducător și celelalte subdiviziuni;
Întocmește, la necesitate, rapoarte privind mersul examinării și executării petițiilor și documentelor;
Acordă asistență metodologică angajaților Instituției, experților și managerilor de proiect după caz;
Acordă asistență persoanelor interesate pe subiectele ce țin de proiectele investiționale de mediu, precum și pe cele finanțate din Fondul Național de Mediu (FNM)
Înregistrează corect și în termene utile în baza de date FNM actele prezentate de beneficiarii de granturi
Asigură comunicarea cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM
Examinează şi elaborează în termene optime răspunsuri la demersurile parvenite în Serviciu
Îndeplinește indicații curente ale conducătorilor superiori în domeniul de competență
3. Cerințe minime obligatorii față de candidat:
Studii superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică sau altele ce au relevanță funcției expuse.
Cel puțin 2 ani de experiență în domeniul administrării fondurilor de investiție, un avantaj ar constitui funcție de conducere în administrare publică.
Deține experiență de participare/angajare în cadrul proiectelor de dezvoltare.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Word, Excel, Outlook
Este abilitat cu capacități de planificare, organizare a lucrului în echipă, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă
4. Tip de angajare: perioadă nedeterminată
5. Salarizarea: conform Hotărârii de Guvern 743/2002
6. Acte ce urmează a fi prezentate:
Curriculum vitae (CV)
Copia Buletinului de identitate
Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
Documente ce atestă experiența profesională: copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităților precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii.
7. Modalitatea de depunere a documentelor:
Candidații depun documentele personal pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 5, sau pe e-mail la adresa cancelaria@onipm.gov.md.
Dosarul de participare la concurs, împreună cu documentele de suport indicate mai sus, trebuie prezentate până pe 17 februarie 2023 (inclusiv).
Alte anunturi de angajare
- Selectăm un trainer/grup de traineri/ companie de training pentru oferirea serviciilor de formare privind participarea tinerilor în procesele decizionale
- Head of Secretariat
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- National Consultant on Hate Speech (SSA) Roster Call - OSCE Mission to Moldova, Chisinau
- Specialist principal în achiziții publice
- PARSEC angajează comunicator
- Extindere termen - Școala de Jurnalism din Moldova anunță concurs pentru selectarea unui expert/expertă în domeniul Managementului Strategic
- Centrul de Drept al Avocatilor(CDA) angajează persoana calificate pentru functia de Consilier Juridic pentru unitatea de suport CDA din cadrul serviciilor desconcentrate ale Inspectoratului General pentru Migrație Cahul
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, reglementare și licențiere sisteme de plăți
- Solidarity Fund PL în Moldova angajează - Ofițer Monitorizare, Evaluare și Învățare