BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, responsabil de salarizare si evaluarea nivelurilor posturilor



Scopul sau atribuțiile  direcției sau departamentului: 
Gestionarea și evaluarea sistemului de salarizare. Evaluarea nivelului posturilor.

Realizarea proceselor de angajare, transfer și eliberare a angajaților; Monitorizarea aplicării legislației muncii în raporturile de muncă.

Obiectivele postului:

Asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, salarizare și evaluarea nivelului posturilor aliniat la obiectivele strategice ale băncii.

Cerințe minime obligatorii:

1.    Studii superioare universitare, de preferință post-universitare sau masterat, în economie, resurse umane, drept,  cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;

2.   Experienţă de minim 1 an în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane şi salarizării;

3.    Cunoştinţe profunde ale legislației în vigoare a Republicii Moldova aferentă ariei de activitate; standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de organizare și management resurse umane.

4.    cunoștințe de operare avansată a programelor computerizate: Word, Excel, Power Point, Internet.

5.    Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române.

6.    Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.

7.    Alte abilități și atitudini:

  • organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
  • gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
  • gândire procesuală și globală;
  • capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
  •        de analiză şi formulare a concluziilor.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

1.    Experienţă specifică în:

-        implementarea unui sistem de salarizare și evaluare a posturilor

-         elaborarea actelor normative și modificărilor/ completărilor acestora;

-         calcularea și prognozarea fondului de salarizare;

-         implementarea sistemelor informaţionale ce ţin de managementul resurselor umane;

-         cunoașterea regimului de gestiune a conflictelor de interese și de declarare a averii și intereselor personale;

-         cunoașterea limbii engleze.

Principalele atribuții funcţionale:

  1. Participa la elaborarea actelor normative interne ce țin de managementul resurselor umane;
  2. Coordonează procesul de întocmire a regulamentelor de activitate a subdiviziunilor;
  3. Coordonează procesul de întocmire a fiselor de post pentru angajații BNM în conformitate cu actele normative interne;
  4. Evaluează posturile din structura de state în conformitate cu metodologia aprobată;
  5. Elaborează structura de state a BNM;
  6. Participă la elaborarea strategiilor și politicilor de salarizare ale angajaților BNM;
  7. Participa la calcularea și prognoza fondul de salarizare;
  8. Duce evidența cheltuielilor privind retribuirea personalului BNM și raportează aferent acestora.
  9. Întocmește rapoartele statistice aferente forței de muncă;
  10. Prelucrează documentele personale ale salariaţilor;
  11. Perfectează proiecte de ordine privind acordarea concediilor: de odihnă anuale, suplimentare, neplătite, de studii şi alte tipuri de ordine legate de concediile respective: rechemarea, prelungirea, suplinirea, sistarea suplinirii;
  12. Perfectează graficul concediilor anuale al salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
  13. Verifică şi înregistrează cererile privind scutirile de impozit la sursa de venit la angajare, schimbările intervenite în domeniu pe parcursul anului de lucru;
  14. Duce evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală
    ·         Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
    ·         Mediu de muncă modern și prietenos
    ·         Flexibilitate în programul de muncă
    ·         Pachet salarial competitiv
    ·         Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 26 februarie 2023.

! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.

Bibliografie:

1.    Codul muncii al Republicii Moldova;

2.    Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;

3.    Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133  din  17.06.2016;

4.    Legea salarizării nr. 847-XV din  14.02.2002.

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0