Specialist Achiziții



Responsabilități:

  • Desfășurarea procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări în baza caietelor de sarcini cu cerințe tehnice;
  • Analiza pieței și identificarea furnizorilor ce vor fi invitați pentru participarea în cadrul procedurilor de achiziții;
  • Expedierea cererilor de oferte, recepționarea și analiza ofertelor în funcție de raportul calitate/preț și necesitățile de aprovizionare ale întreprinderii;
  • Elaborarea documentelor aferente derulării procedurilor de achiziții (raport de evaluare, comunicări către ofertanți,  etc.);
  • Desfășurarea proceselor de negociere în cadrul procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări;
  • Elaborarea contractelor și coordonare a activităților de semnare a contractelor de achiziții cu furnizori;
  • Emiterea și expedierea comenzilor de cumpărare către furnizori, respectând normele, procedurile și nivelele de autorizare.

Cerințe:

  • Studii superioare economice;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, engleze;
  • Experiență de muncă în poziție similară constituie avantaj;
  • Abilități bune de comunicare și negociere, responsabilitate, gîndire analitică, flexibilitate.

Oferim:

  • Traininguri pentru dezvoltarea profesională și personală;
  • Schimb de experiență cu companiile internaționale din domeniu;
  • Salariu oficial;
  • Suport din partea colegilor și angajatorului.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: tt70@search4staff.com

Telefon de contact: 069638007

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.