AO „Laolaltă” angajează Office manager



AO „Laolaltă” angajează Office manager

AO „Laolaltă” este asociația obștească fondată în 2020 din membrii Inițiativei „Împreună Împotriva Covid-19”. Misiunea organizației este să contribuie la dezvoltarea mediului de voluntariat, prin promovarea spiritului civic, empatiei și solidarității în societate, în care fiecare persoană se poate implica și contribui la dezvoltarea comunității sale. AO „Laolaltă” este membră a „Moldova pentru Pace” care este o inițiativă civică creată pentru a oferi asistență refugiatelor și refugiaților în urma invaziei ruse în Ucraina. La fel, AO „Laolaltă” în luna iunie 2022 a deschis Centru Comunitar 151.

Despre Centru Comunitar

  • Cu suportul UNHCR este deschis Centrul Comunitar - un spațiu prietenos și sigur pentru femei, care să ofere oportunități egale de implicare, dezvoltare și integrare. În cadrul centrului activează Blue Dot – pentru a nu expune unui risc semnificativ de violență, exploatare sexuală și trafic de ființe umane a apărut necesitatea serviciului de siguranță, stabilitate și protecție a refugiaților dar și a tuturor care pot fi supuși unui astfel de risc. Blue Dot, din cadrul CC - 151oferă refugiaților informații esențiale și sprijin practic, informează refugiații despre drepturile lor ca refugiați și le ajută să aibă acces la asistență medicală, educație, sprijin psihosocial și altele. Centrul identifică și înregistrează copiii care călătoresc singuri și îi conectează la serviciile de protecție, de asemenea, servicii de recomandare femeilor, inclusiv pentru violența bazată pe gen. Activitatea centrului este asigurată de specialiști din domeniul juridic și psihologic.

Despre job

  • Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre și care vor contribui la dezvoltarea inițiativei. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând prevede, tratarea refugiatelor și refugiaților cu demnitate, respect, empatie și grijă. Înțelegând că refugiata/refugiatul e în primul rând un om într-o situație extrem de dificilă și nu reprezentantul unui grup etnic, social, etc.

Sarcini și responsabilități

  • Scopul și obiectivul principal al Managerului de oficiu, este de a asigura o bună funcționare a recepției, combinată cu asistența oferită beneficiarilor Centrului și vizitatorilor săi.

Responsabilități:

  • Întâmpinarea vizitatorilor și derectionarea în mod corespunzător;
  • Informarea vizitatorilor despre serviciile centrului, activitățile și evenimentele care se vor desfășură;
  • Administrarea și gestionarea lucrului în centru, asigurarea centrului cu articole necesare pentru buna funcționare
  • Administrarea și gestionarea e-mailurile prin redirecționarea sau răspunsul corespunzător și într-un mod prietenos;

Cerințele la locul de muncă:

  • Orientare către rezultate, învățare rapidă și deschisă pentru noi provocări;
  • Atitudine matură și pozitivă;
  • Abilitatea de a lucra bine într-un mediu rapid și multicultural, atât în echipă, cât și independent;
  • Cunoaștere bună a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj.
  • Cunoștințe de lucru în Microsoft Office (Word, Excel, GDrive).

Oferim:

  • Orarul de munca full time, de luni-vineri 8:45 – 17:00.
  • Salariu motivat
  • Cunoștințe, Experiență
  • Susținere
  • Energie, Provocări și desigur
  • Emoții pozitive!

Disponibilitatea postului: 16 ianuarie 2023

Dosarul de aplicare trebuie să conțină:

  • CV-ul (de maxim două pagini)
  • Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).
  • Numele la două persoane pentru recomandă

Daca te regăsești în cele menționate mai sus transmite dosarul de aplicare până pe 09/01/2023, ora 18:00 pe adresa elenaputina@laolalta.md cu titlul „Office manager”

Vă așteptăm cu drag în Echipa Centrului Comunitar!

Datele personale vor fi procesate de AO „Laolaltă” doar pentru scopuri de angajare.