Fundația de Binefacere ”Caritas Moldova” angajează Asistent Medical



Pentru a aplica: Vă rugăm să trimiteți CV-ul la secretariat@caritas.md cât mai curând posibil.

Definirea postului
În funcţia de Asistent Medical este angajată о persoană ce posedă diploma de absolvire a instituţiei pregătitoare, are specializare ca asistent medical în îngrijire la domiciliu.
Asistentul Medical acordă îngrijiri de nursing în comunitatea deservită, este persoana care desfăşoară activităţi referitoare la prevenirea îmbolnăvirilor şi educaţia pentru sănătate a populaţiei.
Atribuţii generale:
1. Identifică problemele de îngrijire a pacientului, familiei, stabileşte Diagnosticul de
Nursing şi priorităţile planului de îngrijire, evaluează rezultatele obţinute şi le
documentează.
2. Monitorizează ТА, Ps, R, FCC.
3. Informează pacientul despre etapele de pregătire pentru diverse examinări şi investigaţii.
4. Acordă primul ajutor medical în diferite stări de urgentă.
5. Efectuează tratamentul prescris de medic.
6. Respectă normele de securitate personala şi a pacientului.
7. Utilizează şi păstrează în bune condiţii instrumentarul şi echipamentul necesar.
8. Completează sistematic trusa de prim ajutor cu medicamentele necesare.
9. Este responsabila de evidenţa, păstrarea şi utilizarea medicamentelor şi articolelor medicale.
10. Respectă regulamentul privind prevenirea, controlul şi combaterea infecţiilor nozocomiale, a condiţiilor sanitaro-igienice conform ordinilor în vigoare.
11. De comun cu medicul de familie este responsabilă de întocmirea şi prezentarea rapoartelor statistice, de completarea documentaţiei medicale a postului.
12. Organizează şi desfăşoară activităţi de educaţie pentru sănătate. Îşi va actualiza cunoştinţele profesionale prin studiu individual sau alte forme de educaţie continuă.
13. Poartă echipamentul de protecţie şi îşi menţine igiena şi aspectul estetic personal.
14. Participă şi iniţiază activităţi de cercetare în domeniul medical şi al IPS.
15. Respectă confidenţialitatea, codul de etică şi deontologie profesională şi a tuturor aspectelor legate de locul de muncă.
16. Efectuează examenul medical propriu periodic conform normelor în vigoare.
17. Informează administraţia despre orice situaţie de pericol sau de încălcare a normelor de protecţie a muncii şi de prevenire a situaţiilor excepţionale.

Atribuţiile specifice
1. Participa sistematic la diverse activităţi de educaţie pentru sănătate.
2. Participă la planificarea şi realizarea măsurilor profilactice, de investigaţii curative.
3. Colectează şi analizează informaţia necesară ce ţine de starea de sănătate publică a membrilor comunităţii.
4. Pregăteşte locul de muncă, utilajul şi instrumentarul necesar, fişele şi a alte forme de documentaţie medicală.
5. Este responsabil de instrumentarul necesar pentru activitate.
6. Respectă regimul sanitar epidemiologic în instituţia medicală conform cerinţelor în vigoare.
7. Supraveghează starea de sănătate a contingentului deservit cu scopul depistării precoce şi prevenirii îmbolnăvirilor.
8. Realizează activităţi antiepidemice în focarele de boli contagioase depistate şi examinarea contactaţilor.
9. Vizitează şi acordă îngrijire persoanelor singuratice şi imobilizate.
10. Efectuează prescripţiile medicului de familie la domiciliu.

Email:secretariat@caritas.md