CDF anunță concurs pentru selectarea unei specialiste/unui specialist comunicare (part-time)



Despre organizație:

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor”(în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.

Obiectiv:

CDF anunţă concurs pentru selectarea unei specialiste/unui specialist în domeniul comunicării pentru a oferi suport organizației în implementarea activităților de comunicare desfășurate în cadrul Proiectului „Power of libraries to make a difference in people’s lives during refugee crisis” implementat de CDF cu suportul International Rescue Committee, în perioada ianuarie – septembrie 2023.

Responsabilități:

Scrierea articolelor și a materialelor pentru presă și publicul larg;  promovarea proiectului, organizației și a partenerilor în mediul online/offline;

Elaborarea materialelor promoţionale la necesitate;

Conceptualizarea și organizarea diverselor evenimente de promovare a produselor și serviciilor în vederea susținerii viziunii de comunicare;

Cooperarea cu ceilalți/celelalte membri ai echipei de implementare, participarea la ședințele de lucru ale echipei de implementare;

Efectuarea vizitelor în teritoriu  pentru promovarea activităților locale.

Cerințe față de aplicanți:

Instruiri formale și non-formale în domeniile de comunicare, PR, social și domenii conexe;

Experienţă de lucru de minim 2 ani în sectorul public, organizaţii internaționale sau non-guvernamentale;

Experiență în domeniul comunicării, crearea de strategii de comunicare viabile;

Cunoștințe despre principiile și regulile de administrare și menținere a conturilor de social media (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube);

Experiența în scrierea diverselor tipuri de materiale (invitații, articole, flyere etc.);

Cunoștințe de utilizare a programelor de creare și editare digitală a imaginilor; – experiență de colaborare cu organizații locale, grupuri comunitare;

Experiența anterioară de voluntariat sau activități de comunicare ce țin de criza refugiaților/conflicte, va constitui un avantaj;

Cunoaşterea limbilor română, rusă și engleză;

Capacităţi de organizare a timpului, lucru în echipă, de comunicare eficientă, de lucru într-un mediu multicultural, multietnic cu persoane din diferite medii naționale, culturale și pături sociale.

Dosarul de aplicare va include:

 CV-ul;

 Scrisoarea de intenție.

Aspecte organizaționale:

Specialistul/specialista va lucra în bază de contract de prestare servicii, cu o implicare de 25% (10 ore pe săptămână) până la 30 septembrie 2023.

Disponibilitate pentru vizite pe întreg teritoriul R.Moldova, inclusiv în zilele de sâmbătă.

Procedura de aplicare:

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 28 decembrie 2022, ora 17.00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs comunicator/proiect refugiați” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.

Doar candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare le puteți solicita prin email: concurs@cdf.md

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dezabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.