Administrator aplicații bancare
Misiune post:
Realizează activități specifice privind asigurarea funcționarii sistemelor Internet Banking, Core Banking, Microsoft SQL Cluster, Virtualizare.
Responsabilități specifice:
- Configurare, testare și suportul serverelor si a serviciilor aferente.
- Identificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor legate de servere si aplicații.
- Mentenanța zilnică și rezolvarea problemelor aplicațiilor bancare in producție. Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.
- Asigura funcționarea si gestionează procesul de creare a copiilor de rezerva pentru toate sistemele informaționale aflate in gestiune.
- Asigura menținerea la zi a documentației detaliate a tuturor sistemelor implementate si gestionate inclusiv, scheme de principiu ,scheme de lucru, ghiduri de administrare, cu deschierea detaliata a soluțiilor implementate, si structurilor bazelor de date.
- Participa la implementarea uneia sau mai multor pârți componente din cadrul proiectului sau aplicației descrise în specificație: analiză, elaborare TI, funcționare în regim de test și de producere, validarea tehnică, documentarea, instrucțiunea de utilizare, etc.
- Asigura testarea procesului de Backup si Restabilire a serverelor si sistemelor gestionate conform procedurilor si planului de restabilire in caz de dezastru.
- Participa la soluționarea incidentelor/ evenimentelor de securitate informaționala in colaborare cu persoanele responsabile.
Experiență profesională și studii:
- Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor de operare.
- Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor Baze de Date, Microsoft SQL Server Cunoștințe temeinice si experiența de identificare a erorilor in lucrul aplicațiilor cu bazele de date.
- Cunoștințe in instalarea si administrarea Microsoft IIS Server a aplicațiilor bazate pe tehnologii Microsoft.
- Cunoștințe in instalare si identificarea erorilor in funcționarea aplicațiilor.
- Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii Engleze.
- Limba Română - Fluent.
Constituie avantaj:
- Cunoștințe în instalarea configurarea si exploatarea centrelor de certificare.
- Cunoștințe in configurarea si gestionarea aplicațiilor ce utilizează Certificate si Token.
- Reguli și noțiuni de securitate informațională.
- Cunoașterea tehnicilor de securitate informaționala.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză și comunicare.
- Capacitate de organizare personală și concentrare.
- Capacitate de a lucra în echipă.
- Capacitate de folosire eficientă a timpului.
- Inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV prin e-mail: marta@search4staff.com
Alte anunturi de angajare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de jurisconsult/ă principal/ă responsabil/ă de legislație bancă centrală.
- ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Contabil / Contabilă în Secția financiar administrativă
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă în cadrul Grupului gestiunea numerarului
- UNICEF Moldova: National Consultant to provide methodological support and quality assurance of the Global AIDS Monitoring (GAM) 2024 reporting
- Start volunteering in PIN, Balti/Comrat/Chisinau (Moldovan/Ukrainian only)
- Business Development Project Manager (NPSA-9) - UNDP Moldova/Green Transition - 17060
- BSF Moldova vacancy - Content, Training and Facilitation Technical Advisor
- Extended deadline: BSF Moldova vacancy - Content, Training and Facilitation Technical Advisor
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: Consultant/ă principal/ă (C 10), Direcția monitorizare și raportare
- The Creative Industries Association In Moldova (COR) Hires Trainers In The Multimedia Production Specialty