BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal (depozit)
Scopul general al funcției:
- Recepționarea, verificarea și înmagazinarea bunurilor materiale și întroducerea documentelor primare în (Sistemul Electronic a Gestiunei Bunurilor Materiale), eliberarea bunurilor materiale de la depozit conform actelor normative,
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. În cazul unui calificativ mai mic de 8, condiția se consideră a fi întrunita dacă candidatul are o experiență în domeniul solicitat de minim 4 ani în domeniu. Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obținute în țara şi/sau instituțiile de învățământ respective.
- Experienţă de minim 2 ani în domeniu;
- Capacități organizatorice;
- Cunoașterea actelor normative din domeniu;
- Cunoştinţe de operare a programelor computerizate: Word, Excel și Power Point.
Principalele atribuții funcţionale:
1. Respectarea actelor normative în vigoare de înmagazinare, depozitare şi eliberare a bunurilor materiale, a regulamentelor şi instrucţiunilor privind modul de întocmire a tuturor documentelor de înmagazinare, depozitare şi eliberare a bunurilor materiale, a nomenclatorului materialelor din gestiunea sa;
2. Respectarea normelor de păstrare a diferitor grupuri de bunuri materiale Monitorizarea stocurilor bunurilor materiale depozitate şi evidenţa lor în documentele corespunzătoare;
3. Înmagazinarea, depozitarea bunurilor materiale în condiţii care împiedică alterarea, deteriorarea sau înstrăinarea lor;
4. Verificarea obligatorie la etapa recepționării bunurilor materiale privind:
a) corespunderea documentelor atașate la factura fiscală/de expediție cu prevederile din contract/solicitarea de livrare;
b) corespunderea denumirii fiecărui bun în parte cu denumirea indicată în factura fiscală/de expediție;
c) corespunderea cerințelor față de calitate și termenele de valabilitate;
5. Verificarea zilnică a bunurilor materiale în depozit;
6. Păstrarea şi evidenţa paşapoartelor tehnice ale bunurilor materiale depozitate pînă la ieșirea acestora din depozit;
7. Monitorizarea existenței permanente la depozit a bunurilor materiale care se eliberează conform normelor lunare pentru următoarele 2 luni;
8. Alegerea şi completarea loturilor de bunuri materiale conform documentelor de însoţire;
9. Elaborarea şi prezentarea lunară șefului de direcție a informaţiei privind bunurile materiale deteriorate, cu termen de valabilitate expirat, depozitate timp îndelungat;
10. Eliberarea bunurilor de la depozit în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare;
11. Introducerea informaţiei privind activele materiale în Sistemul de evidenţă şi gestiune a bunurilor materiale (SEGBM) sau un alt sistem existent, în baza documentelor de intrare, conform procedurii stipulate în actele normative interne şi prezentarea lor;
12. Prezentarea lunară pînă la data de 10 a fiecărei luni șefului de direcției următoarei informații:
a) Lista bunurilor materiale pentru următoarele 2 luni care se eliberează conform normelor lunare și care lipsesc din stocuri;
b) Lista bunurilor materiale care nu au fost eliberate conform normelor lunare pînă la data de 10 a fiecărei luni;
c) Lista bunurilor materiale care nu se utilizează timp îndelungat, deteriorate, cu termen de valabilitate care expiră în următoarele 2-3 luni;
d) Informația privitor la starea de păstrare a bunurilor materiale;
13. Păstrarea ordinii în depozite;
14. Executarea la necesitate a lucrărilor de descărcare a bunurilor materiale recepţionate de la furnizor, de transportare a bunurilor materiale depozitate, precum și a altor sarcini ce țin de activitatea direcției la dispoziția șefului de direcție;
15. Luarea măsurilor pentru prevenirea şi stingerea incendiilor; îngrijirea şi menţinerea în stare bună a materialelor de stingere a incendiilor;
16. Înaintarea către șeful de direcție a propunerilor ce țin de perfecţionarea activităţii;
17. Pregătirea şi prezentarea comisiei de inventariere a bunurilor materiale din depozit;
18. Elaborarea calculației și a altor documente ce țin de cantina BNM;
19. Elaborarea dării de seamă privind mișcarea valorilor mărfurilor (produselor) pentru cantina BNM;
20. Prezentarea către Departamentul Buget Finanţe şi Contabilitate (DBFC) a următoarelor documente conform dispoziției șefului de direcție/directorului de departament după caz:
a) Fișa zilnică de ridicare și lista de bucate (în cazul realizării bucatelor și altor produse în cantina BNM);
b) Actul și Factura internă (în cazul gestionării produselor alimentare utilizate la pregătirea zarzavatului) sau Cererea și Dispoziția de eliberare a bunurilor materiale (în cazul utilizării zarzavatului la pregătirea bucatelor);
c) Documentele primare cu privire la recepționarea produselor alimentare de către șeful de producție;
21. Montorizarea valabilităţii Autorizației sanitare veterinare de funcționare a cantinei și prelungirea ei în termen;
22. Întocmirea contractelor cu privire la serviciile de dezinsecție pentru cantină, servicii de laborator şi altor contracte la necesitate;
23. Executarea dispoziţiilor şefului direcţiei şi Departamentului;
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 01 decembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Naționala a Moldovei, nr.548-XII din 21 iulie 1995;
- Actele normative ce țin de sfera de activitate a Direcției.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Manager servicii de plasament de tip rezidențial pentru persoane în etate, A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: Consultant/ă principal/ă (C 10), Direcția drepturile copilului
- Termen extins: cerere de ofertă pentru identificarea a doi consultanți (persoane fizice) pentru prestarea serviciilor analitice
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de consilier/ă juridic/ă, Direcția avizare juridică și contencios
- ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal/ specialistă principală în Secția recepționare cereri, autorizare plăți și verificare pe teren
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- UNDP - ICT Capacity Development Consultant
- Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER este în căutarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time)
- Wash Project Officer at AAH
- Project Specialist/Local Public Administration Reform (NPSA-10) - UNDP Moldova/Building country resilience to shocks and increasing Government capacity to anticipate crises and recover better in a more inclusive way - 16401