BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal al Direcției administrarea patrimoniului și servicii sociale
Scopul general al funcției:
- Studierea pieței de furnizarea, selectarea și testarea credibilității furnizorilor, elaborarea strategiilor în cumpărarea de bunuri, lucrări și servicii respectând principiul preț vis-a-vis calitate.
Obiectivele postului (dacă acestea există)
- Respectarea termenelor în realizarea atribuțiilor sale;
- Asigurarea completa si complexa a unitățiilor BNM cu resurse materiale si tehnice calitative, în termenul solicitat și cu un cost minim;
- Capacitatea de a lucra singur, fără supervizare în procesul de utilizare a resurselor BNM.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. În cazul unui calificativ mai mic de 8, condiția se consideră a fi întrunita dacă candidatul are o experiență în domeniul solicitat de minim 4 ani în domeniu. Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obținute în țara şi/sau instituțiile de învățământ respective.
- Experienţă de minim 2 ani în domeniu;
- Cunoștințe în domeniul desfășurării achizițiilor publice (actualizate cu regularitate);
- Cunoașterea procedurilor de achiziționare, livrare și depozitare a bunurilor materiale în BNM;
- Cunoștințe în domeniul elaborării contractelor;
- Cunoașterea actelor normative în domeniul funcționării unităților de alimentație publică;
- Cunoştinţe de operare a programelor computerizate; Word, Excel și Power Point.
Principalele atribuții funcţionale:
1. Studierea zilnică a pieței de mărfuri și analizarea economică a rentabilității a procurărilor în scopul aprovizionării BNM cu bunuri lucrări și servicii conform solicitărilor subdiviziunilor de sine stătătoare ale acesteia;
2. Informarea zilnică a șefului de direcție privind necesitățile de aprovizionare cu bunuri, necesitățile în transport;
3. Participarea la elaborarea planurilor anuale ale direcției şi Departamentului privind aprovizionarea BNM cu bunuri materiale necesare pentru activitate şi de constituire a stocurilor în conformitate cu plafonul de cheltuieli aprobat și propunerea de noi amendamente în interesul BNM;
4. Întocmirea graficelor, tabelelor în privința evidenței executării contractuale;
5. Aprovizionarea BNM cu bunuri, lucrări și servicii conform necesităților BNM;
6. Încheierea și executarea contractelor încheiate cu operatorii economici (comanda, examinarea, recepţia bunurilor, serviciilor şi lucrărilor) urmărind realizarea lor în termen, atît calitativ cît și cantitativ;
7. Coordonarea activităţii de distribuire a bunurilor materiale;
8. Aprovizionarea cantinei edificiului BNM cu produsele necesare;
9. Participarea în cadrul procesului de elaborare a devizului de cheltuieli, planului de achiziţii al Departamentului;
10. Elaborarea normelor de consum al bunurilor materiale şi controlul eliberării bunurilor materiale conform acestor norme;
11. Participarea la îndeplinirea solicitărilor subdiviziunilor conform necesităţilor acestora;
12. Elaborarea şi implementarea măsurilor privind perfecţionarea activităţii în domeniu;
13. Eliberarea şi evidenţa foilor de odihnă la baza de odihnă “La Nistru”;
14. Întocmirea şi prezentarea dărilor de seamă statistice anuale şi trimestriale ce ţin de activitatea Departamentului la Biroul Naţional de Statistică al Republicii Moldova;
15. Participarea la elaborarea şi prezentarea trimestrială a Programului de activitate şi a Dării de seamă privind activitatea direcției;
16. Reprezintă departamentul, direcția în negocierile cu agenţii economici;
17. Participă la întocmirea dării de seamă lunare și anuale privind executarea Planului de achiziții pe BNM;
18. Elaborarea calculației și a altor documente ce țin de cantina BNM;
19. Participă la organizarea achiziţiilor publice în conformitate cu Instrucţiunea privind modul de organizare a achiziţiilor publice în BNM şi Legii cu privire la achiziţiile publice;
20. Elaborarea calculației și a altor documente ce țin de cantina BNM;
21. Elaborarea dării de seamă privind mișcarea valorilor mărfurilor (produselor) pentru cantina BNM;
22. Prezentarea (în caz de necesitate) către Departamentul Buget Finanţe şi Contabilitate (DBFC) a următoarelor documente:
a) Fișa zilnică de ridicare și lista de bucate (în cazul realizării bucatelor și altor produse în cantina BNM);
b) Actul și Factura internă (pentru produsele alimentare utilizate la pregătirea zarzavatului) sau Cererea și Dispoziția de eliberare a bunurilor materiale (în cazul utilizării zarzavatului la pregătirea bucatelor);
c) Documentele primare cu privire la recepționarea produselor alimentare de către șeful de producție;
23. Întocmirea contractelor cu privire la serviciile de dezinfecție pentru cantină, servicii de laborator şi altor contracte la necesitate;
24. Perfectează la timp şi prezintă spre aprobare tabelul de evidenţă a timpului de lucru al direcției, Departamentului;
25. Execută şi alte atribuţii indicate de către şeful ierarhic superior.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 29 noiembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Naționala a Moldovei, nr.548-XII din 21 iulie 1995;
- Actele normative ce țin de sfera de activitate a Direcției.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Communications Specialist
- Extended Deadline for Financial Analyst Position - CILC Haga Sucursala din Republica Moldova
- CRS Moldova is hiring Project Officer Education and Psychosocial Support
- Financial Analyst
- ICLA Officer Moldova Ocnita
- Selectăm grup de traineri pentru oferirea serviciilor de formare de formatori (training pentru traineri) cu specializare în Obiectivele de Dezvoltare Durabilă
- UNICEF Moldova: Individual Consultant for conducting training of mentors
- Instituția Publică Centrul de Consiliere Agricola și Rurală (CCAR) invită un Cercetător științific superior
- Acted is Hiring Partnership Program Officer in Chisinau
- Centre for Democracy and Human Rights of People in Need needed a MHPSS and Holistic Security Assistant based in Moldova