Asistent administrativ (Caritas Cehia)
I. Informație despre poziție
Denumirea poziției: Asistent administrativ
Durata contractului: 5 luni
Tipul poziției: Cu normă întreagă (full-time)
Locul de muncă: Chișinău, Moldova
Data începerii: cât mai curând posibil
II. Context organizațional
Caritas Cehia este o organizație non-profit cu sediul la Praga care implementează proiecte de ajutor umanitar și cooperare pentru dezvoltare în 15 țări din întreaga lume (Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa).
Lucrăm în Moldova din 2004. De-a lungul anilor, am implementat 32 de proiecte de cooperare pentru dezvoltare în domeniul îngrijirilor la domiciliu și cel social, dezvoltarea afacerilor mici, capacitarea societății civile, agricultură și incluziune. În 2017, am fost înregistrați în Moldova prin partenerul nostru exclusiv - AO Pro-Development - și am început să implementăm proiecte direct prin intermediul unei echipe locale.
În prezent, implementăm:
- proiecte de cooperare pentru dezvoltare care vizează îmbunătățirea sectorului de îngrijire la domiciliu din Moldova, înființarea de centre medico-sociale în raioanele Vulcănești, Ocnița și Grigoriopol, crearea unui sistem funcțional de management al deșeurilor în Criuleni și susținerea procesului de dezinstituționalizare a adulților cu dizabilități și
- proiecte de ajutor umanitar care susțin refugiații din Ucraina aflați în Moldova.
Obiectivele noastre strategice sunt concentrate pe următoarele sectoare de intervenție prioritare: capacitarea societății civile, dezvoltarea socială incluzivă, suport în asistența medicală primară, inovare și managementul apei/deșeurilor.
Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:
- site-ul nostru https://moldova.charita.cz/ și
- pe pagina noastră de fb: https://www.facebook.com/CCRinMoldova
III. Responsabilități
Asistentul administrativ va lucra sub îndrumarea și supravegherea directă a Coordonatorului MEAL și își va îndeplini atribuțiile în cadrul proiectelor de ajutor umanitar. Principalele responsabilități vor fi următoarele:
- Asistă coordonatorul MEAL și colegii săi în sarcinile lor zilnice
- Programează întâlniri și întâlniri;
- Organizează operațiunile și procedurile de birou;
- Comunică zilnic cu refugiații din Ucraina printr-o linie telefonică desemnată
- Participă la evaluările efectuate de echipa MEAL (inclusiv prin apeluri, focus-grupuri etc.)
- Sprijină aranjamentele de călătorie și logistică pentru personal și vizitatori. Programează și coordonează întâlniri. Oferă suport logistic și de comunicare pentru activitățile de planificare a evenimentelor.
- Orice alte sarcini care vin de la Coordonatorul MEAL.
IV. Cerințe
MINIM
- Diplomă universitară
- Experiență de lucru într-un mediu de birou într-un rol de asistent administrativ. Experienta cu un ONG local sau international constituie un avantaj.
- Experiență cu pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint, etc.) și sisteme de management al informațiilor.
- Bune abilități de gestionare a timpului cu capacitatea de a lucra la mai multe sarcini în același timp
- Abilități puternice de comunicare și interpersonale
- Atitudine proactivă, plină de resurse, orientată spre soluții și orientată spre rezultate
Limbi
- Fluența limbii române și ruse (scris și vorbit) este esențială;
- Engleza este considerată un avantaj.
V. Ce oferim
- Program de lucru flexibil
- Vacanță plătită, pachet social și medical conform legislației naționale
- Organizație internațională stabilă, cu o îndelungată experiență în domeniul cooperării pentru dezvoltare și ajutorului umanitar
VI. Procesul de aplicare
Candidații interesați își pot trimite dosarele la următoarea adresă de e-mail: ccrm_hr@caritas.cz
Dosarul trebuie să includă o scurtă scrisoare de motivație, de maximum 1 pagină și un CV de maximum 4 pagini.
Vă rugăm să scrieți „Asistent administrativ” în linia subiect a mesajului. Atașamentele trebuie denumite după cum urmează:
Numele solicitantului_prenume_asistent administrativ_CV
Numele solicitantului_prenume_asistent administrativ_Scrisoare de intenție
Termenul limită de depunere este 31 octombrie 2022. Doar candidații selectați pe următoarea etapă de recrutare vor fi contactați.
Aplicațiile sunt revizuite în mod continuu și un candidat potrivit poate fi angajat înainte de termenul limită. Caritas Cehia își rezervă dreptul de a anula procesul de selecție în orice moment.
Alte anunturi de angajare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal, pe durată determinată, Direcția deservirea operațiunilor
- Director of Finance and Administration, USAID/Moldova, Safeguarding Moldova’s Digital Transformation - Palladium
- Apel de candidaturi pentru selectarea unui expert în domeniul bunei guvernări pentru implementarea Proiectului „Consolidarea cadrului de protecție a consumatorilor în Moldova
- Tender - Fundația Startup Moldova angajează Event Manager
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert consultant responsabil de desfășurarea auditurilor în domeniul TI
- Project Manager (NPSA-10) - Advancing Quality Education and Lifelong Learning Opportunities for All Project (EU-funded)
- Solidarity Fund PL în Moldova angajează - Asistent/ă de Proiect
- WeWorld Moldova este în căutarea unui (ei) asistent (ă) logistică
- Project Manager (F/M) – Water, Sanitation and Hygiene