Specialist procurări - Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară
Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui specialist în procurări (servicii de consultanță, full-time) pentru o perioadă de un an, cu posibilitate de extindere.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru prietenos;
- Activitate diversă și interesantă;
- Oportunitate de dezvoltare profesională într-un proiect cu finanțare internațională.
Consultantul va fi responsabil de desfășurarea activităților de procurare/achiziții, prin acordarea de asistență și supravegherea tuturor aspectelor proceselor de achiziție, inclusiv analiza pieței, strategia de achiziții, licitarea, negocierile, contractarea furnizorilor și managementul contractelor în cadrul proiectului. De asemenea, specialistul în procurări va oferi sprijin grupurilor de evaluare în procesul de achiziție/evaluare/selecție.
Criterii de selecție:
Studii și cunoștințe:
- Studii superioare în administrarea afacerilor, achiziții, marketing / finanțe și / sau economie sau alte domenii relevante;
- Calificare profesională sau certificare recunoscută la nivel internațional în domeniul achizițiilor va constitui un avantaj;
- Instruiri și cursuri în managementul achizițiilor conform procedurilor Băncii Mondiale va constitui un avantaj;
- Certificare profesională în Managementul proiectelor sau un certificat de curs va constitui un avantaj.
Experiență specifică sarcinii:
- Cel puțin 2 ani de experiență în managementul achizițiilor (planificare, elaborare documente de achiziții, licitare și monitorizarea implementării contractelor) conform procedurilor de achiziție publică și/sau procedurilor instituțiilor financiare internaționale finanțate în Republica Moldova sau în regiune.
- Experiența în achiziții conform regulilor Băncii Mondiale - va constitui avantaj.
Alte abilitați:
- Abilități de comunicare scrisă și verbală în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a redacta note, scrisori și rapoarte;
- Competențe excelente în operarea cu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și utilizarea Internetului.
Obiectivele consultanței, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de Referință care pot fi accesați pe site-ul Agenției Servicii Publice - http://asp.gov.md/ro/pief/procurari/anunturi
CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Specialist în procurări”, până la data de 30 septembrie 2022, ora 17:00.
Alte anunturi de angajare
- Caritas Cehia angajează Asistent Administrativ
- Community Facilitator - HEKS/EPER Moldova
- Data Analyst (Specialist Principal în cadrul Secției Suport la Etapa Postinvestițională) Prelungire
- Angajam responsabil/ă de comunicare și relații publice
- Manager Procese Vamale si Comert International (Manager Customs & Foreign Trade Moldova)
- Acted is hiring Deputy Project Manager [SMS]
- CRS Moldova is hiring Administrative Assistant
- Gender and Inclusion Analyst (NPSA-9) - UNDP Moldova Country Office - 16903
- NRC is looking for a Shelter and WASH Assistant
- UNICEF Moldova: Education Officer, NO-A (TA, 364 days)_for Moldova nationals only