Specialist Junior, Departament Finanțe
Solidarity Fund PL în Moldova angajează
Specialist Junior, Departament Finanțe
Termenul limită de aplicare: 25 septembrie 2022
Poziția: Specialist Junior, Departament Finanțe
Organizație: Solidarity Fund PL în Moldova
Tipul contractului: Contract individual de muncă
Limbi de lucru: română, rusă, engleză;
Implicare: normă deplină
Modalitate de lucru: Hibrid (birou & la distanță)
- Context
Solidarity Fund PL în Moldova (SFPL în MD) este reprezentanța Solidarity Fund PL, fundație de stat, gestionată și co-finanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, creată pentru a contribui la dezvoltarea țărilor din vecinătate.
- Scopul poziției
Scopul constă în asigurarea suportului în desfășurarea gestiunii financiare în cadrul Departamentului Finanțe, Unitatea Contabilitate a Solidarity Fund PL în Moldova, inclusiv monitorizarea și raportarea granturilor primite de la Partenerii de dezvoltare, sub aspect financiar-contabil.
- Sarcini și responsabilități:
- Realizarea activității privind colectarea, verificarea, prelucrarea și înregistrarea documentelor primare contabile în softul contabil 1C;
- Acordarea suportului colegilor privind pregătirea, documentarea și prezentarea documentelor necesare contabilizării pentru calcule și plată;
- Asigurarea faptului că toate operațiunile contabile, cheltuielile pe proiecte și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica internă cât și a organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
- Înregistrarea, verificarea și analizarea registrelor, balanțelor și fișelor de conturi contabile;
- Pregătirea rapoartelor financiare și statistice necesare managementului organizației;
- Participarea la inventarierea anuală a patrimoniului organizației;
- Arhivarea documentelor financiare;
- Respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;
- Pregătirea rapoartelor financiare și prezentarea acestora organizațiilor donatoare;
- Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea disciplinei financiare și utilizarea rațională a resurselor;
- Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea modelelor de documente financiare, instrucțiuni, proceduri, regulamente în domeniile de implicare ale organizației;
- Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul financiar-contabil;
- Alte activități operaționale.
- Oportunități:
- Mediu dinamic și încurajator pentru învățare și creștere profesională;
- Oportunitate de a testa și pilota abordări și instrumente inovative;
- Salariu competitiv;
- Posibilitatea de creștere profesională;
- Posibilitatea participării la training-uri și instruiri din contul organizației;
- Derularea activității într-o echipă deschisă și organizație internațională în continuă dezvoltare.
- Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare (contabilitate/finanțe/economie);
- Experiență de lucru în domeniul financiar/contabil de minim un an;
- Experiență de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj;
- Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de analiză, scriere, raportare;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română, rusă, (cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj);
- Experiență de lucru în softul contabil 1C Contabilitate va constitui un avantaj;
- Cunoștințe avansate cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
- Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.
- Dosarul de aplicare va conține:
- CV-ul actualizat;
- O scrisoare de intenție (max. 1 pagină), care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului / -tei de a ocupa postul în cauză.
- Procedura de aplicare:
Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV, scrisoarea de intenție) în format electronic, la adresa de e-mail hr@solidarityfund.md cu mențiunea în subiectul mesajului: Specialist Junior, Departament Finanțe
Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 septembrie 2022, ora locală 18:00.
- Criterii de evaluare:
- Studii superioare în domeniu: Contabilitate/Finanțe/Economie - max. 10 puncte;
- Experiență de lucru în poziții similare minim un an – max. 10 puncte;
- Cunoștințe și experiență de lucru în programul contabil 1C Contabilitate, versiunea 8.3 și cu MS Office (Word, Excel, PPT) - max. 10 puncte;
- Experiență de lucru cu documente contabile și rapoarte – max. 10 puncte;
- Abilități de interacțiune și comunicare, orientat spre soluții - max. 10 puncte;
- Competențe lingvistice – maxim 10 puncte.
- Procedura de selecție și evaluare:
Echipa de recrutare analizează individual conținutul documentelor și concordanța cu ToR și decide lista celor invitați la prima etapă a interviului, iar în unele cazuri, ambele etape ale interviurilor sunt comasate într-un singur interviu.
La prima etapă a interviurilor cu echipa de recrutare aceasta verifică informația relevantă în contextul angajării și corespunderea competențelor candidatului cu cerințele postului vacant, precum și motivația acestuia. După caz, candidatului i se cere să realizeze o sarcină, stabilind termenii și condițiile de realizare. Echipa de recrutare selectează candidații care trec la următoarea etapa a interviului.
A doua etapă a interviurilor cu managementul organizației constituie ultima etapă a procesului de recrutare unde se discută așteptările candidaților (financiare și altele) și se vor negocia condițiile contractuale.
Vă informăm că, conform grilei de salarizare a organizației, remunerarea lunară pentru Specialist Junior constituie de la 690,00 până la 966,00 EUR brut, în dependență de competențele și experiența candidatului.
*Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Alte anunturi de angajare
- Concurs de selectare a psihologilor/psihologelor pentru a oferi suport psiho-emoțional de grup pentru cadrele didactice care lucrează cu copii refugiați ce își fac studiile în instituțiile de învățământ
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția vacantă de contabil superior, Secția contabilitate și raportare financiară
- Communications Assistant, IOM Moldova
- UPDATE - termen limită - 29 ianuarie - Dreamups angajează: Expert/ă în Managementul Financiar și Finanțare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal responsabil de dezvoltarea profesională
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist coordonator al Direcției consolidarea supravegherii financiare
- Communications Coordinator role within the USAID Moldova Rural Competitiveness and Resilience Activity (RCRA) project
- Driver/Administrative Clerk (SB2.3) - UN Women Moldova
- Centrul de Drept al Avocaților angajează specialist domeniul managementul accesibilității refugiaților la servicii sociale