Primăria Mea este în căutarea unui/ei asistent/e de proiect



În perioada 1 septembrie 2022 - 29 februarie 2024, Primăria Mea, cu suportul National Endowment for Democracy, implementează un proiect de monitorizare a autorităților publice locale din municipiul Chișinău și cercetare a problemelor urbane. Acest proiect își propune să faciliteze comunicarea dintre aleșii locali, funcționarii publici și cetățenii din Chișinău pentru abordarea în comun a problemelor prioritare ale municipiului.  

În cadrul proiectului, Primăria Mea va: 

- monitoriza activitatea Primăriei și a Consiliului Municipal și va informa locuitorii prin sinteze, articole informative și rapoarte alternative de activitate; 

- realiza cercetări aprofundate asupra problemelor prioritare ale Chișinăului și le va prezenta în diverse formate: cercetare, vizualizare de date, materiale video și vizuale;

- consulta opinia publică pe marginea problemelor cercetate, prin discuții cu aleșii locali, funcționari publici, experți, activiști și locuitorii municipiului. 

Căutăm o colegă sau un coleg care își dorește un municipiu mai bun și mai prietenos, care ne va ajuta la implementarea și comunicarea activităților proiectului.

 Responsabilități în cadrul proiectului

  • Implementarea proiectului, în cooperare cu coordonatoarea și echipa de proiect, conform planului de activitate, în conformitate cu reglementările donatorului stipulate în contractul de grant;
  • Asistarea echipei de proiect în procesul de cercetare prin analiza documentației și surselor disponibile, elaborarea și expedierea solicitărilor de informații, întocmirea rapoartelor sau prezentărilor pe subiecte de interes etc.;
  • Ducerea evidenței indicatorilor de proiect (impact rețele sociale, evenimente organizate, interacțiuni online vs offline etc.);
  • Întocmirea contractelor și actelor de recepție pentru personalul de proiect și alte documente necesare, în colaborare cu jurista organizației și coordonatoarea de proiect. Asigurarea semnării actelor de execuție (lunar);
  • Gestionarea sistemului de evidență a documentației proiectului (inclusiv a chitanțelor) pe parcursul implementării acestuia, sub supravegherea coordonatoarei de proiect;
  • Asigurarea logisticii activităților și proceselor din cadrul proiectului;
  • Asistarea coordonatoarei de proiect în pregătirea rapoartelor finale și narative și financiare;
  • Alte sarcini necesare bunei implementări a proiectului.

 Așteptări de la candidați

  • Studii superioare finalizate. Studii în domeniul științelor politice, comunicare și alte domenii conexe reprezintă un avantaj.
  • Experiență în managementul proiectelor. Posedarea abilităților în domeniul de comunicare reprezintă un avantaj.
  • Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra individual.
  • Posedarea unui nivel avansat a limbii engleze. Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj.
  • Disponibilitatea de implicare în alte proiecte și inițiative ale organizației va constitui un avantaj.

Deși experiența anterioară va fi luată în considerare la examinarea candidaturilor, suntem deschiși să colaborăm cu tineri profesioniști și absolvenți interesați de domeniul organizării comunitare și disponibili de a colabora cu Primăria Mea pe o perioadă îndelungată.

Dincolo de responsabilitățile pentru funcția de asistent/ă de proiect, la Primăria Mea există o varietate de alte activități. Persoanele sunt încurajate să se implice în alte proiecte sau inițiative – scriere de articole sau cercetări, desfășurarea instruirilor sau alte activități legate de mun. Chișinău. Acestea vor fi realizate cu ajutorul și mentoratul celorlalți membri ai echipei. 

Perioada contractului

1 septembrie 2022 - 29 februarie 2024 (18 luni).

Tipul contractului

Contract prestări servicii, part - time, 5 ore pe zi (60 %).  

Modalitatea de aplicare

Pentru a aplica pentru poziția de asistent/ă de proiect în cadrul proiectului, vă rugăm să completați formularul de aplicare până pe 1 septembrie 2022, ora 12.00. Aplicările vor fi examinate în ordinea în care vor fi recepționate. Concursul este deschis până la identificarea persoanei potrivite.

Aplicarea trebuie să conțină:

- Răspuns la întrebările adresate în formular;

- Curriculum Vitae;

- Așteptările salariale.

CV-ul și oferta financiară vor fi încărcate în formularul atașat.

! La interviu vor fi invitați candidații și candidatele care au trecut selecția inițială.

Pentru mai multe detalii despre proiect și responsabilități, ne puteți contacta pentru precizări și alte detalii pe primariamea@gmail.com sau la numărul de telefon +373 69 61 85 74 – Cristina Voroneanu, coordonatoare de proiect.

***

Primaria MEA este o organizație grassroots axată pe monitorizarea administrației publice locale din municipiul Chișinău, cercetarea problemelor urbane și implicarea cetățenilor în organizarea comunității. Suntem o organizație non-profit și non-politică care promovează participarea democratică a cetățenilor și politicienilor la procesul local de luare a deciziilor. Proiectul a fost lansat în martie 2016, iar în iulie 2017 ne-am înregistrat ca organizație non-guvernamentală. Din 2018 ne-am extins activitatea în suburbiile Codru și Durlești, unde urmărim activitatea autorităților locale și susținem locuitorii în rezolvarea problemelor comunitare.