Asociația Investitorilor din România angajează specialist comunicare și organizare evenimente
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată Specialist comunicare și organizare evenimente cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activitate al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Pregatește postări și conținut pentru pagina de Facebook și site-ul official al Asociației;
- Promovează imaginea Asociației și a membrilor săi;
- Menține relații cu instituțiile media;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri, precum și răspunde la solicitările acestora;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități neindicate mai sus.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în Științe ale Comunicării, Jurnalism, Marketing sau alte domenii conexe;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, Internet, etc.);
- Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
Abilități ce vor constitui un avantaj:
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat ;
- Experienţa de muncă la un post similar.
Programul de muncă stabilit este de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul pe adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 20.08.2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Alte anunturi de angajare
- UNICEF Moldova: Individual Consultancy to design the Funding Formula and transfer mechanisms for inclusion of refugee children in public education of the Republic of Moldova
- Extindere termen - Școala de Jurnalism din Moldova anunță concurs pentru selectarea unui expert/expertă în domeniul Managementului Strategic
- Concurs pentru selectarea a 2 experți/experte/NGO/companie pentru organizarea a 2 traininguri cu fermierii din raionul Căușeni
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă coordonator/oare al/a Direcției combaterea spălării banilor și finanțării terorismului
- ToR: Selectarea unui/unei expert/experte privind instruirea reprezentanților APL, agențiilor teritoriale pentru ocuparea forței de muncă
- Project Assistant (NPSA-5) – E-learning Project
- CICDE angajează specialist/specialistă resurse umane și secretariat
- The U.S.A. Embassy in Chisinau is hiring a Financial Management Assistant (Temporary)
- Montator(oare) imagine în Serviciul publicitate și vânzări
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, supravegherea și monitorizarea sistemelor și instrumentelor de plată