Asociația Investitorilor din România angajează manager oficiu
Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioadă nederminată manager oficiu cu următoarele responsabilități:
- Participă la elaborarea și implementarea planului de activitate al Asociației;
- Prezintă propuneri de dezvoltare a Asociației;
- Dezvoltă și implementează diverse proiecte în cadrul Asociației în dependență de necesitățile companiilor membre;
- Duce evidența corespondenței, registrelor și proiectelor în cadrul Asociației;
- Gestionează poșta electronică și agenda Președintelui Executiv;
- Participă la elaborarea documentelor, scrisorilor și asigură evidența acestora în cadrul asociației;
- Asigură și facilitează comunicarea și schimbul de bune practici între membrii Asociației și parteneri;
- Menținerea oficiului în stare funcțională;
- Participă la pregătirea și buna organizare a diverselor evenimente în cadrul Asociației;
- Execută la solicitarea conducerii Asociației alte sarcini și activități.
Calificări și experiența necesară:
- Studii superioare preferabil în Științe ale Comunicării, Jurnalism, Economie, Drept sau alte domenii conexe;
- Posedarea limbii române la un nivel avansat (scris/vorbit);
- Abilităţi analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
- Abilităţi de lucru la calculator (Microsoft, Outlook, Zoom, etc.);
- Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
- Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
- Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate;
- Abilităţi de comunicare şi prezentare în public;
- Spirit dezvoltat de inițiativă şi dedicație;
- Cunoşterea limbilor străine (rusă și engleză) la nivel mediu/avansat vor constitui un avantaj;
- Experienţă de muncă la un post similar va constitui un avantaj.
Programul de muncă stabilit este de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptamână.
Salariul se negociază individual cu candidatul și depinde de aptitudini, experiența anterioară și de posibilitatea de implicare.
Dacă ești o persoană orientată spre rezultat, dispui de abilități multitasking, interactivitate și responsabilitate, te rugam să ne expediezi CV-ul la adresa electronică a asociației office@air-rm.md până în data de 31.07.2022.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Alte anunturi de angajare
- Solidarity Fund PL în Moldova angajează - Ofițer de achiziții și granturi
- Termen extins | Asociația Promo-LEX angajează Analist/ă juridic/ă în domeniul electoral și procese democratice
- Finance Associate (GS6) - UNDP Moldova Country Office - 16615
- Comunitatea Mea Program vacancies – Embedded National Consultant – e-LPA Operations Specialist- at the e-Governance Agency for providing support in the piloting and in organizing roll-out of the digitized services available through the Portal of the Loca
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal în cadrul Grupului gestiunea numerarului
- GIZ - Advisor on Modernization of Public Service Delivery / Digital Transformation of Public Administration
- Start volunteering in PIN, Balti/Comrat/Chisinau (Moldovan/Ukrainian only)
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- ESG project manager
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, Direcția decontări interbancare