CCI a RM angajează Șef cancelarie
Cerinţe faţă de candidați:
- Experienţă de muncă în domeniul managementului documentelor: nu mai puțin de 2 ani;
- Competenţe PC: (MS Office, Net, e-mail);
- Cunoașterea limbilor: română- avansat; rusă- avansat; engleza- preferabil.
Capacităţi:
- excelente abilități de comunicare interpersonală, verbală și în scris;
- organizarea activităților cancelariei;
- asigurarea procesării în timp a corespondenței de intrare și de ieșire;
- asigurarea controlului asupra termenelor pentru executarea documentelor și executarea corectă a acestora;
- organizarea lucrărilor de înregistrare, contabilitate, depozitare și transfer către subdiviziunile structurale relevante ale documentelor pentru depozitare;
- asigurarea tipăririi și reproducerii documentelor oficiale.
Condiţii:
- angajare oficială;
- pachet social complet;
- oportunităţi de dezvoltare profesională;
- lucrul într-o echipă stabilă şi dinamică.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul pe adresa: camera@chamber.md cu referință la anunț, până pe data de 29 iulie 2022.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerințelor înaintate!
Prin expedierea CV-ului și altor documente la adresa de e-mail sus menționată, candidatul consimte implicit la recepționarea și prelucrarea datelor personale conținute în CV și în celelalte documente exclusiv în scopul analizării calificării candidatului pentru postul vacant, precum și la păstrarea unor asemenea date în dosarele noastre pentru ocazii de angajare viitoare. Candidatul își poate revoca consimțământul în orice moment prin expedierea unei notificări la adresa de e-mail menționată mai sus.
Alte anunturi de angajare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de Consilier/ă juridic/ă al/a Direcției generale asistență juridică a Departamentului juridic
- USAID MISRA is looking for a Grants and Procurement Specialist
- Helvetas is hiring Communication Assistant
- UNFPA Programme Manager on Administrative Data and GGS, Chisinau, Moldova, Service Contract (SB4.3)
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de traducător/oare de limbă engleză
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal responsabil de raportarea financiară
- Information Technology (IT) Specialist (EUBAM), IOM Moldova
- Acted is hiring Accountability Assistant in Chisinau
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Public Information Assistant (G5) - OSCE Mission to Moldova, Chisinau