Angajăm psiholog/psiholoagă pentru copii și adulți și formator/formatoare în domeniul educațiaei non-formale în cadrul proiectului „𝐇𝐔𝐁-𝐮𝐥 𝐁𝐮𝐧𝐞𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬̗𝐢 𝐍𝐞𝐩𝐨𝐭̗𝐞𝐢𝐥𝐨𝐫❞



HUB angajareAsociația pentru Inovare, Educație și Dezvoltarea Tinerilor anunță concurs de angajare în cadrul proiectului𝐇𝐔𝐁-𝐮𝐥 𝐁𝐮𝐧𝐞𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐬̗𝐢 𝐍𝐞𝐩𝐨𝐭̗𝐞𝐢𝐥𝐨𝐫, 𝖎𝒎𝒑𝒍𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕𝒂𝒕 𝒅𝒆 𝑨𝑶 𝑨𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒕̗𝒊𝒂 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒓𝒖 𝑰𝒏𝒐𝒗𝒂𝒓𝒆, 𝑬𝒅𝒖𝒄𝒂𝒕̗𝒊𝒂 𝒔̗𝒊 𝑫𝒆𝒛𝒗𝒐𝒍𝒕𝒂𝒓𝒆𝒂 𝑻𝒊𝒏𝒆𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍𝒖𝒊, 𝒄𝒖 𝒔𝒖𝒑𝒐𝒓𝒕𝒖𝒍 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒄𝒊𝒂𝒓 𝒂𝒍 𝑴𝒊𝒏𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓𝒖𝒍𝒖𝒊 𝑴𝒖𝒏𝒄𝒊𝒊 𝒔̗𝒊 𝑷𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕̗𝒊𝒆𝒊 𝑺𝒐𝒄𝒊𝒂𝒍𝒆 𝒂𝒍 𝑹𝒆𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄𝒊𝒊 𝑴𝒐𝒍𝒅𝒐𝒗𝒂 𝒊̂𝒏 𝒄𝒂𝒅𝒓𝒖𝒍 𝑷𝒓𝒐𝒈𝒓𝒂𝒎𝒖𝒍𝒖𝒊 𝑵𝒂𝒕̗𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒅𝒆 𝑮𝒓𝒂𝒏𝒕𝒖𝒓𝒊 𝑴𝒊𝒄𝒊 𝒊̂𝒏 𝑫𝒐𝒎𝒆𝒏𝒊𝒖𝒍 𝑰̂𝒎𝒃𝒂̆𝒕𝒓𝒂̂𝒏𝒊𝒓𝒊𝒊 𝑨𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 2022, pentru funcțiile de:

  • Psiholog/psiholoagă – 2 unități;
  • Formator/formatoare – 1 unitate;

Scopul proiectului: Creșterea gradului de competență în comunicare asertivă și diminuare conflictului între generații, prin instruirea în cadrul unui program non-formal și consilierea psihologică a 45 bătrâni(bunici) și 45 tineri(nepoți) din raioanele Fălești, Drochia și Glodeni.

 

Perioada de desfășurare a ședințelor: 29-31 iulie, 24-26 august, conferința finală – octombrie 2022

Areal de lucru:  Fălești, Drochia, Glodeni

Perioada de contractare – iulie-octombrie 2022

Sarcini:

Psiholog: realizarea 10 ședințe individuale de consiliere (separat copii/vârstnici) în fiecare raion: Fălești, Drochia și Glodeni, total 30 de ședințe și realizarea unui raport

Atribuții și responsabilități psiholog:

  • Identificarea necesităților de suport psiho-emoțional ale copiilor, bunicilor, tutorilor, îngrijitorilor din localitățile beneficiare;
  • Planificarea, împreună cu echipa, a activităților de suport psiho-emoțional și socio-educativ pentru copii și adulți, în dependență de necesitățile identificate în fiecare localitate;
  • Realizarea ședințelor de consiliere și ghidare pentru copii și adulți, oferind suport informațional, instrumental şi emoțional la necesitate;
  • Stabilirea legăturilor cu alte organizații prezente în teritoriu și referirea cazurilor specifice pentru un suport psihologic specializat;
  • Livrarea seminarelor specifice (în domeniul psiho-social și socio-educativ), planificate în cadrul proiectului;
  • Participarea la elaborarea rapoartelor de proiect prin oferirea datelor obținute în cadrul activităților;
  • Toată activitatea va fi organizată în conformitate cu Politica de protecție a copilului și Regulamentul Intern al organizației.

Sarcini formator:

Realizarea unui program de instruire în domeniul comunicării asertive între generații și livrarea acestuia, precum realizarea unui chestionar de evaluare pre-post instruire și generarea unui raport de progres al grupului de formabili, în urma cursului livrat.

Atribuții și responsabilități formator în educație non-formală:

  • Planificarea și desfășurarea programului de educație non-formală
  • Participarea la elaborarea rapoartelor de proiect prin oferirea datelor obținute în cadrul activităților;

Formare, abilități și calități personale:

  • Studii superioare în domeniul psihologiei și psihopedagogiei;
  • Experiență de muncă în domeniu – minim 2 ani;
  • Experiență de muncă în ONG-uri (constituie un avantaj);
  • Organizarea activității de consiliere psihologică individuală sau de grup, în baza nevoilor;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Abilități de comunicare asertivă și eficientă;
  • Abilități de interacțiune cu beneficiarii și cu membrii echipei de lucru;
  • Abilități de organizare şi planificare;
  • Abilitate de lucru în echipă și independent;
  • Empatie și non-discriminare în lucrul cu diverse categorii de beneficiari;
  • Disciplină, corectitudine şi seriozitate;
  • Flexibilitate, capacitate de adaptare la situații neprevăzute și orientare spre realizarea obiectivelor;
  • Rezistență pentru activitate în condiții şi situații de stres;
  • Abilități de operare cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
  • Disponibilitate imediată pentru a se implica în activitățile desfășurate în teritoriu;
  • Disponibilitate pentru deplasări în teritoriu.

Oferim:

  • Salariu conform contractului de prestări-servicii:

- servicii de consiliere – achitare per ședință;

- servicii de trainer - achitare per zi de instruire;

- echipă tânăr și climat de lucru prietenos.

Pentru a aplica, este necesar să expediați CV-ul și o scrisoare de motivare, până la data de 17 iulie 2022, la email-ul: asociatiaaied@gmail.com cu indicarea poziției pentru care aplicați, în subiectul mesajului.

Pentru alte întrebări, puteți contacta coordonatoarea proiectului: Ana Lipsiuc 079201959

 

Asociația pentru Inovare, Educație și Dezvoltarea Tinerilor este o asociație care promovează politicile, practicile și valorile educaționale; elaborează și implementează programe/proiecte cu scop informativ și educațional pentru copii/ tineri și adulți de pe teritoriul țării și în afara acesteia.