Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova (AIR) angajează part-time manager comunicare și organizare evenimente
Responsabilităţi specifice:
- Participă la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare a organizației;
- Menține legătura cu mass-media;
- Participă la organizarea evenimentelor (online și cu participare fizică) în cadrul proiectului și la mediatizarea ulterioară a acestora;
- Coordonarea proiectelor de eveniment (de la concept, ofertă - la raportarea finală).
Cerințe:
- Studii superioare în jurnalism, comunicare, marketing sau alte domenii relevante;
- Experiență pe un post similar, prezintă un avantaj;
- Cunoașterea sistemelor de operare:Word, Excel, Access, Power Point; inDesign, Photoshop, editare foto/video, abilități avansate de navigare pe Internet, operare cu instrumente pentru dezvoltarea de materiale de PR (infografice, spoturi video, newsletters etc.), experiență în gestionarea paginilor web pe platforma Wordpress;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (constituie un avantaj);
- Idei de organizare și evenimente pentru diverse categorii de publicuri interne și externe;
Ce oferim:
- Salariu motivant;
- Un mediu prietenos de lucru.
Tipul de activitate: Part-time
Dosarul de aplicare trebuie să conțină:
- CV-ul;
- Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).
Persoanele interesate pot să transmită actele necesare până pe 25/06/2022, ora 15:00 pe adresa office@air-rm.md, cu titlul ”Manager comunicare/organizare evenimente”.