Șef adjunct de direcție responsabil de comunicare și educație financiară



Cerințe minime obligatorii:

  • Studii superioare în domeniul comunicare/ relații publice/ jurnalism și/sau științe financiar-bancare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare pentru studiile obţinute în Republica Moldova; Persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective; Studiile de masterat sau alte calificări superioare în domeniile menționate constituie un avantaj;
  • Experienţă de cel puţin cinci ani în domeniul comunicare/ jurnalism/ relații publice;
  • Experiență în elaborarea strategiei de comunicare viabile, stabilirea de parteneriate de comunicare, elaborarea discursurilor oficiale;
  • Experiență vastă în relația cu mass-media;
  • Competențe de operare a calculatorului: Word, Excel, PowerPoint, Internet, etc.;
  • Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la nivel avansat.

Principalele atribuții:

  1. Elaborează, actualizează și implementează strategia/politica de comunicare şi monitorizează realizarea acestora;
  2. Pregătește comunicatele de presă ale BNM şi organizează publicarea acestora în presă;
  3. Oferă instituțiilor mass-media informaţii privind activitatea BNM, a sectorului bancar în limitele competenţei BNM, în baza informaţiilor colectate în subdiviziunile BNM;
  4. Organizează conferinţe de presă, briefing-uri şi alte activităţi de lucru cu presa în cadrul BNM, la solicitarea conducerii;
  5. Identifică cele mai avantajoase forme de promovare din perspectiva impactului asupra pieței și a costurilor;
  6. Organizează seminare de instruire pentru jurnaliști, offline-uri cu experți, reprezentanți ai mass-media etc;
  7. Întocmește rapoarte privind activitatea de comunicare desfășurată (monitorizare campanie, situație de criză sau excepțională etc.);
  8. Colaborează cu experţi locali şi internaţionali în domeniul comunicării în scopul schimbului de experienţă privind elaborarea şi implementarea strategiilor/politicii de comunicare;
  9. Coordonează interviuri ale conducerii pentru presa periodică, radio, TV;
  10. Alte atribuţii derivate din obiectivele şi specificul activităţii direcției.

Termen-limită:

  • 5 ianuarie 2022.

Pentru participarea la concurs, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.

Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.

Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.

Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;

Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.