Manager Financiar (Banca)

Misiune post: Organizează, îndruma, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a Băncii (evidenta contabila, bugetare, raportare financiara, management al activelor si pasivelor, control financiar)

 
Responsabilități:

  • Asigura operaționalizarea din punct de vedere financiar contabil a obiectivelor strategice stabilite împreuna cu directorul general și conducerea Băncii;
  • Planifica, conduce și coordonează activitățile financiare ale Băncii;
  • Definește și asigură aplicarea corecta a politicilor de contabilitate în Bancă;
  • Asigura elaborarea si prezentarea rapoartelor financiare și de controlling conform cerințelor legislației in vigoare si a reglementarilor interne;
  • Coordonează activitatea de bugetare, planificare a costurilor si veniturilor;
  • Previzionarea și gestionare a costurilor legate de activitatea Băncii în vederea realizării obiectivelor fundamentale;
  • Asigura implementarea politicii de controlling la nivelul Băncii și responsabilizarea titularilor de buget;
  • Asigură managementul al activelor și pasivelor Băncii;
  • Stabilește obiective individuale pentru salariații din cadrul Departamentului și monitorizează gradul de realizare a acestora;
  • Asigură relația cu auditorul extern și intern și cu organele de supraveghere pe linie contabilă și fiscală;
  • Gestionează elaborarea și revizuirea reglementarilor interne aferente activității Departamentului, avizează proiectele de reglementari interne elaborate de alte departamente. 

Cerințe specifice:  corespunderea cerințelor stabilite de BNM fata de administratorii Băncii

  • Studii : superioare economice

Vechime :

  • minimă in activitate: 7 ani,  din care:
  • minim 5  ani în institutii financiar-bancare;
  • minim 3 ani în activitati de conducere.


Cunoștințe specifice :

  • IFRS;
  • ACCA/MBA constituie avantaj;
  • Experientă în stabilirea și operaționalizarea obiectivelor strategice la nivel de organizatie;
  • Cunoasterea foarte buna a legislatiei fiscale în vigoare;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Bune abilitati de organizare si conducere a activitatii serviciului;
  • Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.

Cunostinte aditionale :

  •  Limbi străine – engleza, nivel avansat;
  •  PC – MS Office, BOL – nivel avansat.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv80@search4staff.com   
Telefon de contact: 060 102 909
În CV indicați codul postului vacant: MFB
CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Vă mulțumim pentru timpul acordat.