Specialist arhivare

Funcția: specialist arhivare - verificarea minuțioasă a setului de documente originale, sortarea și arhivarea documentelor.

Responsabilitatea:

  • Verificarea minuțioasă a setului de documente originale;
  • Sortarea și arhivarea documentelor în cutii, conform regulamentului;
  • Arhivarea electronica a documentelor originale, care au trecut procesul de verificare și scanare;
  • Depersonalizarea fizică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat;
  • Depersonalizarea electronică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat.

 

Cerințe:

  • Experiența pe post similar reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, E-mail);
  • Persoana activă, responsabilă, ordonată, atentă la detalii, aptitudine de a lucra în echipă.

Compania oferă:

  • Salariu fix + bonusuri;
  • Angajare oficială în companie internațională;
  • Tichete de masă;
  • Colectiv prietenos;
  • Training-uri și instruire.

Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: tt30@search4staff.com  
Pentru detalii: 069638007