Specialist arhivare
Funcția: specialist arhivare - verificarea minuțioasă a setului de documente originale, sortarea și arhivarea documentelor.
Responsabilitatea:
- Verificarea minuțioasă a setului de documente originale;
- Sortarea și arhivarea documentelor în cutii, conform regulamentului;
- Arhivarea electronica a documentelor originale, care au trecut procesul de verificare și scanare;
- Depersonalizarea fizică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat;
- Depersonalizarea electronică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat.
Cerințe:
- Experiența pe post similar reprezintă un avantaj;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, E-mail);
- Persoana activă, responsabilă, ordonată, atentă la detalii, aptitudine de a lucra în echipă.
Compania oferă:
- Salariu fix + bonusuri;
- Angajare oficială în companie internațională;
- Tichete de masă;
- Colectiv prietenos;
- Training-uri și instruire.
Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: tt30@search4staff.com
Pentru detalii: 069638007