Cerere de ofertă. Selectare companie de comunicare publică pentru campania de educație financiară „Dă sens banilor”



Centrul Analitic Independent Expert-Grup anunță concurs pentru identificarea companiei pentru prestarea serviciilor de comunicare publică în cadrul campaniei de educație financiară  „Dă sens banilor”.

 Compania selectată va fi responsabilă de:

  1. Dezvoltarea de la zero a identității vizuale de proiect și a strategiei de comunicare;
  2. Producerea a 5 videografice animate (durata 60 secunde) similare ca și complexitate acestor exemple: https://www.bnm.md/ro/content/videografice-0;
  3. Producerea a 5 videouri animate scurte (20 sec), format reels;
  4. Producerea a 10 infografice similare ca și complexitate acestor exemple: https://www.bnm.md/ro/content/infografice;
  5. Manager SM dedicat proiectului. Durata angajamentului 12 luni;
  6. Elaborarea și plasarea, inclusiv plătită a cel puțin 100 postări pe rețele sociale (Facebook și Instagram);
  7. Lucrul cu influencerii (5 influenceri);
  8. Managementul social media (Facebook și Instagram).

❗ Pentru participare la concurs, companiile interesate sunt invitate să acceseze toate detalii pe următorul link: https://bit.ly/3tEaAV3