Cerere oferte de preț privind achiziționarea de echipament IT



ANUNȚ Cerere oferte de preț privind achiziționarea de echipament IT

  1. Denumirea autorității contractante: A.O. Centrul Regional de Dezvoltare comunitară,
  2. C/F: 101962001478
  3. Obiectul achiziției: echipament IT.
  4. Data publicării anunțului: 15.05.2022
  5. Sursa alocației: O. CRDC este beneficiar al Programului de Granturi Locale al Uniunii Europene și al Ministerului Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) și implementează proiectul „Integritate în educație și sănătate”. Această inițiativă este realizată în cadrul proiectului „Consolidarea Statului de Drept și a Mecanismelor Anticorupție în Republica Moldova”, co-finanțat de Uniunea Europeană și Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). În Regiunea de Dezvoltare Sud partenerii al proiectului sunt „Pro-Europa” împreună cu „REDI”, care implementează proiectul „Sprijinirea implicării societății civile în procesele de consolidare a infrastructurii anticorupție în Regiunea Sud a Republicii Moldova”.
  6. Termen de livrare: 14 zile calendaristice.
  7. Locul livrării: Cahul, Pr. Republicii nr. 17, of. 40, , Cahul MD- 3909, Republica Moldova.
  8. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  9. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
  10. O. Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară, invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție a echipamentului IT specificat în tabelul de mai jos.

 

Nr. lot.

Denumirea

Cantitatea

Specificații Tehnice

1

Laptop (geantă laptop, mouse USB optic)

 

1

Monitor min. 15.6”, matrice tip UWVA

CPU frecvența turbo min 4.4 GHz, anul lansării min 2022, min 10 cores, min. 12 treads, min 12 MB cache

RAM min.16 Gb DDR4

SSD min. 512Gb NVMe

WiFi 6 (802.11ax)

Bluetooth min. 5.2

webcam HD 720p cu microfon matricial dual integrat, tastatura completă (cu tastatura numerică laterală), rezistentă la vărsare, iluminata din spate

min. 1*USB Type-C® 10Gbps (USB Power Delivery, DisplayPort™ 2.1)

min. 3*USB Type-A (1 charging, 1 power)

min. 1*HDMI 2.1b

min. 1*stereo headphone/microphone combo jack

min. 1*RJ-45

Garantie Min. 24 luni

 11. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0.
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii/extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    1. telefonul: 0789 281 42
    2. E-mail: asociatiacrdc@chamber.md    
    3. Numele și prenumele persoanei responsabile: Bejan Irina.
  2. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 15:00 pe data 25.05.2023.
  • Adresa de depunere a ofertelor: mun. Cahul, Pr. Republicii nr. 17, of. 40, Cahul MD- 3909, Republica Moldova, sau e-mail: asociatiacrdc@chamber.md .
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 22 zile.

14. Contractarea va fi posibilă după aprobarea de către finanțator.

Anunț Tender