Termen extins Cerere de ofertă - achiziții servicii de instruire în domeniul „Anticorupție” , 25.02.2023
Asociația Obștească „For Happiness” din or. Basarabeasca solicită oferte de prestare a serviciilor pentru pregătirea și livrarea sesiunilor de instruire în domeniul „Anticorupției” .
Informație despre contextul achiziției: Asociația Obștească „For Happiness” din orașul Basarabeasca cu susținerea financiară a Uniunii Europene prin intermediul proiectului „Consolidarea Statului de Drept și a Mecanismelor Anticorupție în Republica Moldova”, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), anunță concurs de selectare a unei companii/persoane fizice pentru prestarea de servicii de instruire a tinerilor, profesorilor și părinților din Regiunea de Dezvoltare Sud, activități organizate în cadrul proiectului „Tinerii împotriva corupției”.
Lot №1 Instruire tineri (12-18 ani)
Sesiuni de instruire |
Participanți |
Numărul de participanți |
Limba de instruire |
Domeniul „Anticorupției” |
elevi/membrii consiliului școlar |
15 |
rusă |
Domeniul „Anticorupției” |
elevi/membrii consiliului școlar |
15 |
română |
Domeniul „Anticorupției” |
elevi/membrii consiliului școlar |
15 |
română |
Lot № 2 Instruire adulți
Sesiuni de instruire |
Participanți |
Numărul de participanți |
Limba de instruire |
Domeniul „Anticorupției” |
profesori și părinți |
15 |
rusă |
Domeniul „Anticorupției” |
profesor și părinți |
15 |
română |
Domeniul „Anticorupției” |
profesori și părinți |
15 |
română |
3 lot - reprezentanți ai APL (inclusiv consilieri locali), ANSA, CMF (1 instruire, 15 persoane) în r. Basarabeasca
4 lot - cu tineri jurnaliști (16-20 ani) privind jurnalismul investigativ (1 instruire, 15 persoane) în or. Basarabeasca
Dosarul de aplicare va conține:
1. Conceptul programului de instruire (conceptul va prezenta structura și detaliat toate etapele procesului de instruire propuse și va fi axat pe combaterea corupției în domeniile: educație, medicină și alimentație publică);
2. Programul (Agenda) detaliat al instruirii separat pentru fiecare temă (pentru o zi de instruire, cu specificarea duratei în ore pentru fiecare temă, cu indicarea numelui expertului);
3. CV- urile trainerilor/expertului, cu specificarea domeniilor pentru care vor oferi instruire (în CV se va indica clar experiența trainerului pentru domeniul în care va interveni);
4. Informație relevantă despre experiența organizației (pentru persoane juridice) în domeniul prestării serviciilor de instruire (CV-ul organizației, în volum nu mai mare de 2 pagini A4);
5. Acte ce certificare a dreptului prestării de servicii sau patentă.
6. Oferta financiară va include costurile pentru serviciile de instruire (1 zi), pregătire (1 zi) și raportare (1 zi), remunerarea va fi specificată per zi de muncă de 8 ore, inclusiv cheltuielile de deplasare la locul de desfășurare a instruirii;
Oferta financiară se prezintă în monedă națională (MDL), confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului, cu TVA cota zero pentru persoane juridice (conform HG nr. 246 din 8.04.2010, pct. 28, nr.2657), iar oferta persoanelor fizice va include suma brută inclusiv taxe de stat.
Dosarul de concurs va fi expediată scanat prin e-mail la adresa: tatianamitasajin@gmail.com
Se poate opta pentru fiecare lot separat sau integral pentru cele trei loturi.
Termenul limită de prezentare a ofertelor la concurs – 25 februarie 2023, ora 17.00.
Despre rezultatul concursului ofertanții vor fi anunțați în timp de 5 zile lucrătoare după încheierea termenului limită de depunere a dosarelor
Persoane de contact: Clara Bucico, manager de proiect, tel.: 069 595 404