Termen extins Cerere de ofertă - achiziții servicii de instruire în domeniul „Anticorupție” , 25.02.2023



Asociația Obștească „For Happiness” din or. Basarabeasca solicită oferte de prestare a serviciilor pentru pregătirea și livrarea sesiunilor de instruire în domeniul „Anticorupției” .

Informație despre contextul achiziției: Asociația Obștească „For Happiness” din orașul Basarabeasca cu susținerea financiară a Uniunii Europene prin intermediul proiectului „Consolidarea Statului de Drept și a Mecanismelor Anticorupție în Republica Moldova”, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), anunță concurs de selectare a unei companii/persoane fizice pentru prestarea de servicii de instruire a tinerilor, profesorilor și părinților  din Regiunea de Dezvoltare Sud, activități organizate în cadrul proiectului „Tinerii împotriva corupției”.

 Lot №1 Instruire tineri (12-18 ani)

Sesiuni de instruire

Participanți

Numărul de participanți

Limba de instruire

Domeniul „Anticorupției”

elevi/membrii consiliului școlar

15

rusă

Domeniul „Anticorupției”

elevi/membrii consiliului școlar

15

română

Domeniul „Anticorupției”

elevi/membrii consiliului școlar

15

română

Lot № 2 Instruire adulți

Sesiuni de instruire

Participanți

Numărul de participanți

Limba de instruire

Domeniul „Anticorupției”

profesori și părinți 

15

rusă

Domeniul „Anticorupției”

profesor și părinți

15

română

Domeniul „Anticorupției”

profesori și părinți 

15

română

3 lot - reprezentanți ai APL (inclusiv consilieri locali), ANSA, CMF (1 instruire, 15 persoane) în r. Basarabeasca

4 lot - cu tineri jurnaliști (16-20 ani) privind jurnalismul investigativ (1 instruire, 15 persoane) în or. Basarabeasca

Dosarul de aplicare va conține:

1.    Conceptul programului de instruire (conceptul va prezenta structura și detaliat toate etapele procesului de instruire propuse și va fi axat pe combaterea corupției în domeniile: educație, medicină și alimentație publică);

2.    Programul (Agenda) detaliat al instruirii separat pentru fiecare temă (pentru o zi de instruire, cu specificarea duratei în ore pentru fiecare temă, cu indicarea numelui expertului);

3.    CV- urile trainerilor/expertului, cu specificarea domeniilor pentru care vor oferi instruire (în CV se va indica clar experiența trainerului pentru domeniul în care va interveni);

4.    Informație relevantă despre experiența organizației (pentru persoane juridice) în domeniul prestării serviciilor de instruire (CV-ul organizației, în volum nu mai mare de 2 pagini A4);

5.    Acte ce certificare a dreptului prestării de servicii sau patentă.

6.    Oferta financiară va include costurile pentru serviciile de instruire (1 zi), pregătire (1 zi) și raportare (1 zi), remunerarea va fi specificată  per zi de muncă de 8 ore, inclusiv cheltuielile de deplasare la locul de desfășurare a instruirii;

Oferta financiară se prezintă în monedă națională (MDL), confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei ofertantului, cu TVA cota zero pentru persoane juridice (conform HG nr. 246 din 8.04.2010, pct. 28, nr.2657), iar oferta persoanelor fizice va include suma brută inclusiv taxe de stat.

Dosarul de concurs va fi expediată scanat prin e-mail la adresa: tatianamitasajin@gmail.com  

Se poate opta pentru fiecare lot separat sau integral pentru cele trei loturi.

Termenul limită de prezentare a ofertelor la concurs – 25 februarie 2023, ora 17.00.

Despre rezultatul concursului ofertanții vor fi anunțați în timp de 5 zile lucrătoare după încheierea termenului limită de depunere a dosarelor

Persoane de contact: Clara Bucico, manager  de proiect, tel.: 069 595 404

 

Articol adaugat de: Tatiana Mita