Achiziţii lucrari pentru construcţia şi instalarea a 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant



 

 

Invitație

 

Asociația Obștească ”Alternative Sociale”, din r-l Ungheni invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție de lucrări, conform caietului de sarcini și devizului de cheltuieli, a 6 rampe de acces pentru persoanele în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare, în cadrul proiectului ”ARIPI”, implementat cu susținerea financiară acordată de   Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF.

  1. Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească Alternative Sociale Ungheni,  C/f 101362000б399,   situată pe adresa mun. Ungheni,  str. Vasile Alecsandri 4A, of.13
  2. Obiectul achiziției: 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare;
  3. Data publicării anunțului: 02.2022.
  4. Sursa alocației: Grant acordat de   Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF, LVGA-NG)-02 din 10.12.2021.
  5. Agenții economici interesați vor efectua vizita de informare la locurile obiectelor pe cont propriu la adresele: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
  6. Ofertantul va indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero;
  7. De la Contractor vor fi aşteptate următoarele rezultate: Finalizarea tuturor lucrărilor de construcţie şi instalare, prevăzute în documentele de contract, întermen de maxim 30 de zile calendaristice.
  8. Locul executării lucrărilor: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
  9. Modalități de plată: prin transfer în baza actului de îndeplinire a lucrărilor și facturii fiscale;
  10. Termenul de garanție a lucrărilor: 36 de luni de la data semnării actului de terminare alucrărilor, în corespundere cu Caietul de sarcini;
  11. Criteriul de evaluare: Calitatea materialelor propuse și cel mai mic preț;
  12. Se vor evalua ofertele depuse de agenții economici care au vizitat obiectul înaintea termenului de depunere a ofertelor, confirmat de Beneficiar;
  13. Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de prețconfirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularul ofertei (F1.1), Specificații tehnice (F2.1) și Specificații preț (F2.2).
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderiișiExtras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservente;
  • Certificate de calitate a materialelor propuse;
  • Informații generale despre participant și lista contractelor similare, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:   Nr. Telefon: 067677171

E-mail: ms.frasin@mail.ru

Numele și prenumele persoanei responsabile: Frasin Adriana

  1. Depunerea ofertelor:Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 12:00, data de 22martie 2022
  2. Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  • Personal în plic sigilat la adresa: Ungheni str. Vasile Alecsandrii 4A bir 13.

Plicul va fi marcat ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant”[denumirea ofertantului]”;

sau

  • Electronic la adresa: frasin@mail.ruindicându-se în subiectul mesajului ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant” [denumirea ofertantului]”;
  1. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.

Ofertele întârziate vor fi respinse.

Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

Anexe:

Caiet de sarcini

Lista cu cantitățile de lucrări (F2.1

Formularul ofertei (F1.1)

Specificaţii de preţ (F2.2

Anexele pot fi descărcate accesînd  acest link

https://we.tl/t-TLtisouba6

Articol adaugat de: Andrei