Achiziţii lucrari pentru construcţia şi instalarea a 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant
Invitație
Asociația Obștească ”Alternative Sociale”, din r-l Ungheni invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție de lucrări, conform caietului de sarcini și devizului de cheltuieli, a 6 rampe de acces pentru persoanele în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare, în cadrul proiectului ”ARIPI”, implementat cu susținerea financiară acordată de Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF.
- Denumirea autorității contractante: Asociația Obștească Alternative Sociale Ungheni, C/f 101362000б399, situată pe adresa mun. Ungheni, str. Vasile Alecsandri 4A, of.13
- Obiectul achiziției: 6 rampe metalice de acces pentru persoane în fotoliu rulant şi capacităţi reduse de mişcare;
- Data publicării anunțului: 02.2022.
- Sursa alocației: Grant acordat de Uniunea Europeană, în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de UE și implementat de PNUD și UNICEF, LVGA-NG)-02 din 10.12.2021.
- Agenții economici interesați vor efectua vizita de informare la locurile obiectelor pe cont propriu la adresele: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
- Ofertantul va indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero;
- De la Contractor vor fi aşteptate următoarele rezultate: Finalizarea tuturor lucrărilor de construcţie şi instalare, prevăzute în documentele de contract, întermen de maxim 30 de zile calendaristice.
- Locul executării lucrărilor: sediile primăriilor Sînești, Boghenii Noi, Cornova, Năpădeni , Măgurele, Condrătești din r. Ungheni.
- Modalități de plată: prin transfer în baza actului de îndeplinire a lucrărilor și facturii fiscale;
- Termenul de garanție a lucrărilor: 36 de luni de la data semnării actului de terminare alucrărilor, în corespundere cu Caietul de sarcini;
- Criteriul de evaluare: Calitatea materialelor propuse și cel mai mic preț;
- Se vor evalua ofertele depuse de agenții economici care au vizitat obiectul înaintea termenului de depunere a ofertelor, confirmat de Beneficiar;
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de prețconfirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularul ofertei (F1.1), Specificații tehnice (F2.1) și Specificații preț (F2.2).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderiișiExtras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Rechizitele bancare cu ștampila băncii deservente;
- Certificate de calitate a materialelor propuse;
- Informații generale despre participant și lista contractelor similare, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
- Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact: Nr. Telefon: 067677171
E-mail: ms.frasin@mail.ru
Numele și prenumele persoanei responsabile: Frasin Adriana
- Depunerea ofertelor:Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 12:00, data de 22martie 2022
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
- Personal în plic sigilat la adresa: Ungheni str. Vasile Alecsandrii 4A bir 13.
Plicul va fi marcat ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant”[denumirea ofertantului]”;
sau
- Electronic la adresa: frasin@mail.ruindicându-se în subiectul mesajului ”Rampe de acces pentru persoane în fotoliu rulant” [denumirea ofertantului]”;
- Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
Ofertele întârziate vor fi respinse.
Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.
Anexe:
Caiet de sarcini
Lista cu cantitățile de lucrări (F2.1
Formularul ofertei (F1.1)
Specificaţii de preţ (F2.2
Anexele pot fi descărcate accesînd acest link