Concurs pentru selectarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou

Distribuie prietenilor:



Scopul acestui concurs este de a identifica, iar ulterior de a contracta (pentru anul 2021) o companie specializată în comercializarea rechizitelor de birou care va fi partenerul Fundaţiei Est-Europene pe parcursul anului 2021 în aprovizionarea acesteia cu produsele necesare la cerere. 

Pentru evaluarea ofertelor comerciale, inclusiv componenta financiară, ofertantul va trebui să completeze Formularul de Aplicare (Anexa nr. 1) și Lista produselor selective (Anexa nr. 2), anexate la prezenta cerere de oferte. 

Atenție!

Mai jos puteți accesa Termenii de Referință, formularele pentru Anexa 1 și Anexa 2.

https://www.eef.md/index.php?pag=news&id=1026&rid=1561&l=ro  

Pentru identificarea companiei specializate în comercializarea rechizitelor de birou, iar ulterior contractarea acesteia pentru anul 2021 în calitate de furnizor de bază al Fundației cu rechizite de birou, se va atrage atenţie la următoarele lucruri: 

-       oferta de preţ la produsele menționate în Anexa nr. 2 la Cererea de Oferte;

- condiţiile şi termenii de livrare;

- condițiile de plată;

- diversitatea sortimentului de rechizite de birou comercializate;

- avantaje în cazul semnării unui contract între Fundaţie şi Companie;

Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente:

1) Formularul de Aplicare (anexa nr. 1) completat integral, cu semnătura și amprenta ștampilei;

2) Lista produselor selective cel mai des utilizate de Fundație, completată integral;

3) Lista de prețuri generalizată a aplicantului pentru rechizitele de birou comercializate (prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv);

4) Copia certificatului de înregistrare.

Evaluarea ofertelor comerciale va fi efectuată luând în considerație următoarele:

1) Dosarul de aplicare (prezența tuturor documentelor solicitate);

2) Avantajului financiar de colaborare cu compania (în procesul de evaluare a ofertelor recepționate, va fi simulată o comandă tipică de produse indicate în lista produselor selective cel mai des utilizate de fundație – Anexa nr. 2);

3) Criteriile de selecție (va fi analizat fiecare criteriu de selecție și evaluat atractivitatea acestuia pentru Fundație).

Cerințe față de companii

- companii naţionale înregistrate oficial care posedă experiență în domeniul comercializării rechizitelor de birou; 

Termenul limită de depunere a ofertelor este: 23 decembrie 2020, inclusiv. 

Oferta comercială cu mențiunea – Concurs rechizite de birou - se va expedia prin poşta electronică [email protected], prin fax la numărul (022) 54 23 38 sau se va depune personal la sediul Fundaţiei: str. 31 august 1989, nr. 98, etaj 3, Chişinău

Pentru întrebări: Oxana Zanoga, analist financiar, pe adresa e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: (022) 23 53 43, ext. 122.

Descarcă fișierele atașate


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.