Solicitare oferte de preț pentru servicii de audit a cheltuielilor în cadrul unui proiect European



Solicitare oferte de preț pentru servicii de audit a cheltuielilor în cadrul unui proiect European

Asociația Întreprinderilor din Industria Ușoară „SORINTEX” achiziționează servicii de audit extern în cadrul proiectului „Moving PLastics and mAchine iNdustry towards Circularity”, în continuare Plan - C, finanțat în cadrul Programului Regional Dunărea.
Proiectul Plan - C are o durată totală de 30 de luni, cu data de început 01/01/2024.

Implementarea și dezvoltarea proiectului este împărțită în 6 perioade:
• Perioada 1: începe la 01/01/2024 și durează până la 30/06/2024
• Perioada 2: începe la 01/07/2024 și durează până la 31/12/2024
• Perioada 3: începe pe 01/01/2025 și durează până la 30/06/2025
• Perioada 4: începe la 01/07/2025 și durează până la 31/12/2025
• Perioada 5: începe pe 01/01/2026 și durează până la 30/06/2026

La finele ficărei perioade sunt necesare serviciile de verificare a cheltuielilor din cadrul proiectului, eliberându-se raportul de audit.
În această ordine de idei, lansăm cererea de oferte comerciale pentru verificarea cheltuielilor de proiect către entitățile acreditate de Consiliul de Supraveghere Publică a Auditului, prezentând dovada în acest sens.

!!!Criteriile de selectare:

Examinarea ofertelor va fi efectuată de către Comisia de concurs în baza următoarelor criterii:
• Experiență în domeniu – auditorul trebuie să aibă experiență în auditarea organizațiilor necomerciale din Republica Moldova;
• Calificarea auditorului (minim 3 ani de experiență);
• Prețul serviciilor - oferta de pret.

Lipsa dovezii de acreditare din partea Consiliului de Supraveghere Publică a Auditului automat va descalifica potențialul prestator de servicii.

Oferta de participare la concurs va conține informație concisă cu indicarea următoarelor:
1. Date de contact al auditorului (denumirea ofertantului, numărul de contact, adresa electronică);
2. Descrierea experienței în domeniu şi argumentarea oportunității selectării acesteia;
3. CV auditorului;
4. Licența pentru activitatea de audit (copia);
5. Oferta financiară, cu indicarea prețului serviciilor de audit în MDL şi perioada exactă de efectuare a auditului, cu respectarea termenelor indicate mai sus;
Oferta trebuie să fie datată și semnată de către ofertant și expediată prin e-mail.

Termenul limită de depunere a ofertelor cu materialele conexe este de 30.04.2024, ora 12:00 AM, la adresa de E-mail sorintex.soroca@gmail.com.